بسته موفقیت

اینستاگرام در حال آزمایش ابزار هوش مصنوعی تخمین سن کاربران

اینستاگرام مشغول آزمایش روش‌های جدیدی برای تأیید سن کاربران است که ازجمله می‌توان به ابزار هوش مصنوعی این پلتفرم اجتماعی اشاره کرد که با همکاری شرکت دیگری ساخته شده است. این ابزار فقط با اسکن چهره‌ی افراد می‌تواند سن آن‌ها را تخمین بزند. درحال‌حاضر، حداقل سن رسمی برای ثبت‌نام در اینستاگرام ۱۳ سال است؛ اما این شرکت تا سال‌ها تلاش چندانی برای اجرای این قانون نکرد. این شبکه‌ی اجتماعی تا سال ۲۰۱۹ حتی به‌ خود زحمت نمی‌داد سن افراد را هنگام ثبت‌نام دریافت کند، چه رسد به‌ اینکه بخواهد سن آن‌ها را تأیید کند. بااین‌حال، این پلتفرم اجتماعی پس از مواجهه با انتقاد کارشناسان حفظ حریم‌ خصوصی و ایمنی کودکان، ویژگی‌های بیشتری برای تأیید سن و روش‌هایی برای جداکردن کاربران جوان از کاربران بزرگ‌سال معرفی کرده است. اینستاگرام درحال‌حاضر فقط زمانی‌ از کاربران درخواست می‌کند سنشان را تأیید کنند که نوجوانان سعی بکوشند تاریخ تولد خود را ویرایش کنند تا آن را ۱۸ سال یا بیشتر نمایش دهند. کاربران می‌توانند برای تأیید سن خود از تصاویر کارت‌های شناسایی مختلف استفاده کنند. کاربران ایالات متحده از امروز دو گزینه‌ی اضافه‌ی جدید در این‌ زمینه دراختیار خواهند داشت: یکی ضمانت اجتماعی و دیگری تخمین سن با هوش مصنوعی.در روش ضمانت اجتماعی، اینستاگرام از سه دنبال‌کننده‌ی کاربر درخواست می‌کند که سن او را تأیید کنند. سن این دنبال‌کنندگان باید بیش از ۱۸ سال باشد و آنان سه‌ روز فرصت دارند تا به درخواست این شبکه‌ی اجتماعی پاسخ دهند. روش تخمین سن با هوش مصنوعی نیز شامل ارسال ویدئویی سلفی برای شرکت است که از سیستم‌های یادگیری ماشینی برای تخمین سن افراد بهره می‌برد.. فراموش نکنید که این شرکت اعلام کرده است هیچ‌یک از داده‌هایی که با آن به‌اشتراک می‌گذارید، ذخیره نخواهد کرد. اعداد به‌دست‌آمده از این آزمایش براساس سال، میزان خطای تخمینی سنی را برای محدوده‌های سنی و رنگ پوست و جنسیت‌های مختلف نشان می‌دهد.

دورهمی های خانواده ها با شبهای زعفرونی
جنگ شبانه شبهای زعفرونی با هدف فراهم نمودن لحظاتی خوش و دلپذیر برای مخاطبان هم استانی با رویکردی شاد و مفرح و پاسداشت سبک زندگی اسلامی-ایرانی و همچنین شعار سال تولید و پخش می شود .شبهای زعفرونی به تهیه کنندگی آقای داوود شیخ از ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ آغاز و تا قبل از شروع ماه محرم ادامه می یابد این برنامه از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۱ مدت به مئت ۶۰ دقیقه در باغ اکبریه بیرجند به صورت زنده اجرا و به روی آنتن شبکه خاوران می رود. نویسنده این مجموعه سمیه محسنی نیک و سید مرتضی حسینی و مرضیه خوشحال هم مجریان آن هستند. در بخش نمایشی زنده سعی شده ماجراها مبتنی بر واقعیت های اجتماعی با چاشنی طنز باشد تا علاوه بر ایجاد لحظاتی خوش و انتقال مفاهیم، مخاطبین نیز با شخصیت ها احساس همزاد پنداری بیشتری نمایند. خانم حمیده رضایی نویسنده و آقای محسن ملک آبادی کارگردان بخش نمایشی شبهای زعفرونی هستند و حمید رضا دباغی، رقیه فاضلی فر، اصغر پناهی ،حسین اعتمادی نیا ، ساره مزروعی، مهدی حقگو ، فردین مقدوری، از جمله بازیگران این نمایشها هستند گزارشگران آقای محمدرضا زرین پناه،حجت کدخدا. شما هم استانی های عزیز می توانید با ارسال یکی از گزینه های زیر به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۵۶۵ رضایتمندی خود از این برنامه را اعلام نماید.۱. بسیارخوب،۲. خوب،۳. متوسط،۴. ضعیف. همچنین ما درسامانه ۱۶۲ آماده شنیده نظرها و پیشنهادهای شما در خصوص این برنامه هستیم.

شکست هندبال ساحلی ایران مقابل قطر

تیم ملی هندبال ساحلی ایران در سومین دیدار خود در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان در مصافی نزدیک و پر برخورد با نتیجه ۲ بر یک مقابل قطر پر افتخارترین تیم هندبال ساحلی آسیا مغلوب شد.در نیمه نخست این دیدار قطر تیم برتر میدان بود و موفق شد با نتیجه ۲۲ – ۱۷ مقابل ملی‌پوشان ایران به برتری دست پیدا کند، اما در نیمه دوم تیم ملی ایران با ارائه یک بازی بهتر موفق شد نتیجه بازی را به سود خود بازگرداند و ۲۰ – ۱۹ این نیمه را به اتمام رساند.در پایان دو گیم و با تساوی دو تیم، کار به ضربات تن‌به‌تن کشید. در ضربات تن به تن دو تیم پایاپای پیش رفتند و با اینکه ایران در بسیاری از لحظات تیم برتر بود و فرصت پیروزی داشت اما در نهایت قطر موفق شد با نتیجه ۹ بر ۸ به پیروزی دست یابد تا در پایان بازی ۲ بر یک پیروز میدان باشد.رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی بزرگسالان جهان از ۳۱ خرداد به میزبانی هراکلیون یونان آغاز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند ،

بیشتر

امین جم – از پنجشنبه هفته پیش و با شروع تبلیغات نامزد های انتخابات مجلس

بیشتر

نسرین کاری- برای اولین بار در تاریخ اسکواش خراسان جنوبی ۴ بازیکن نوجوان به نام

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت