یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳

بسته موفقیت

شما شریک زندگی تان را آزار می دهید؟

برخی از افراد بی دلیل یا با کوچکترین بهانه طرف مقابل در زندگی مشترکشان را از لحاظ جسمی و روحی مورد آزار و اذیت قرار می دهند. دلایل پشت این ماجرای تلخ نهفته است که در همه حال ترک این عادت غلط بهترین روش برای حفظ رابطه و آرامش در زندگی است . با خود تمرین کنید تا در مواقع حساس با یک جمله و یا رفتاری همراه با سکوت اعتراضتان را به همسرتان نشان دهید به جای انکه اینقدر تنش ایجاد کنید و مطمئن باشید که این روش صد در صد موثر خواهد بود در حالی که جنگ و جدال هیچ تاثر مثبتی نخواهد داشت. پاسخ بسیار ساده است و آن هم ترک این عادات غلط و ناپسند در زندگی مشترک شماست.

آیا شما همسرتان را دروغگو می‌کنید؟

نمی‌توان گفت که یک شوهر دروغگو نسبت به احساسات همسرش بی‌اعتناست. در حقیقت ممکن است او به دلیل بعضی از رفتارهای همسرش تبدیل به یک فرد دروغگو شده. ممکن است برای یک مرد چند‌بار پیش بیاید که به خاطر گفتن یک جمله و کلمه یا به خاطر گفتن جایی که رفته یا به خاطر ملاقاتی که داشته مورد مواخذه قرار گرفته وکار به دعوا کشیده است.
ابراز عقیده‌ای صادقانه و ساده درباره خانواده زن یا یکی از ایرادهای او می‌تواند باعث دعوا و گریه و گفتن کلمات تلخ شود و چند ساعت وقت 2 طرف را بگیرد . در همین حالت‌هاست که دروغ گفتن برای مردان تبدیل می‌شود به راهی برای حفظ شخصیت، ایجاد آرامش و دوستی در خانواده. مرد می‌تواند اینگونه با خود فکر کند که من ترجیح می‌دهم، درباره کارهایم دروغ بگویم تا آنکه بخواهم کاری را که دوست دارم کنار بگذارم.بنابراین بهترین راه‌حل برای اینکه شوهرتان دیگر دروغ نگوید این است که شرایطی را در خانه فراهم کنید که دیگر او مجبور به دروغ گفتن نشود. اگر زن و شوهر بتوانند کمی یکدیگر را آزاد بگذارند و هر کدام به دیگری اجازه دهد که آن‌طور زندگی کند که دوست دارد، به مرور تبدیل به 2 دوست می‌شوند و دیگر لزومی ندارد به هم دروغ بگویند. به‌طور کلی باید گفت، هر فردی احتیاج دارد تا فضایی برای نفس کشیدن داشته‌باشد و وقتی این فضا فراهم شود، دروغ گفتن متوقف می‌شود.

ترس از کرونا؛ چطور با بیم ناشی از شیوع ویروس مقابله کنیم؟
متخصصان توصیه می‌کنند بدون نشان دادن واکنش بیش از حد، کاری برای کنترل احساس ترس‌تان انجام دهید. به این معنا که نسبت به بیماری آگاه باشید اما در این کار زیاده‌روی نکنید. هولمن از دانشگاه ارواین می‌گوید، “ما می‌دانیم که بیش از حد قرار گرفتن در معرض رسانه‌ها می‌تواند اضطراب شما را افزایش دهد. بنابراین آنچه لازم است، یاد بگیرید و بقیه را رها کنید.”. اضطراب‌تان را با کاهش ریسک بروز بیماری، از بین ببرید
اقدامات احتیاطی منطقی و معمول با توجه به احتمال زیاد ابتلا به Covid-19 از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. هولمن می‌گوید: “چیزهای بسیار اساسی و مهمی وجود دارد که مردم می‌توانند انجام بدهند و دست کم احتمال ابتلا به بیماری را در خودشان کاهش دهند. این موارد عبارتند از، دوری از دیگران و نظارت بر دمای بدن در صورت بیمار شدن. به علاوه، دست‌های‌تان را مرتباً با آب و صابون بشویید. و در اجتماعات بزرگ شرکت نکنید.”
تحقیقات نشان می‌دهند که انسان‌ها معمولا در مورد آسیبی که یک بیماری ممکن است به آنها وارد کند، گزاف‌سنجی می‌کنند و قدرت بدن‌شان را در واکنش به آن بیماری، دست کم می‌گیرند. بهتر است بدانید که بدن شما و سیستم ایمنی‌تان بسیار قوی‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کنید. دانستن این نکته می‌تواند، تا حدی استرس و اضطراب‌تان را کاهش بدهد.کرونا ویروس (Corona) با نرخ مرگ بین ۱.۴ و ۲.۳ درصد می‌تواند خطرناک باشد. بنابراین همه‌ی ما باید تمام اقدامات احتیاطی لازم را در برابر این عفونت رعایت کنیم اضطراب را که خود باعث ضعیف شدن بدن می‌شود، از خودتان دور کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهروزی فر – پرده اول؛ با مهر تأیید نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تمامی وزرای

بیشتر

چند روز پیش از خیابان حکیم نزاری رد می شدم از ابتدای خیابان درگیر یک

بیشتر

محمدی – مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از آغاز طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت