بسته موفقیت

شب های روشن

کتاب شب های روشن یک داستان عاشقانه از خاطرات یک رویاپرداز است. داستان این رمان کوتاه هم مانند بیشتر داستان‌های داستایفسکی از زندگی خود او مایه گرفته است. داستانی که اگر زندگی‌نامه داستایفسکی را خوانده باشید، می‌دانید به نحوی زندگی‌اش کرده است.در تابستان، در نواحی شمالی کره زمین نزدیک به قطب شمال، به علت زیادی عرض جغرافیایی شب تا صبح هوا مثل آغاز غروب روشن است.سروش حبیبی همانند کتاب ابله و کتاب همزاد، از این کتاب هم ترجمه بسیار خوبی تقدیم مخاطب می‌کند. پشت جلد کتاب شب های روشن قسمتی از متن کتاب آمده است:ناستنکا آیا در دل تو تلخی ملامت و افسونِ افسوس می‌دمم و آن را از ندامت‌های پنهانی آزرده می‌خواهم و آرزو می‌کنم که لحظات شادکامی‌ات را با اندوه برآشوبم و آیا لطافت گل‌های مهری که تو جعد گیسوان سیاهت را با آن‌ها آراستی که با او به زیر تاج ازدواج بپیوندی پژمرده می‌خواهم؟ نه، هرگز، هرگز و صد بار هرگز. آرزو می‌کنم که آسمان سعادتت همیشه نورانی باشد و لبخند شیرینت همیشه روشن و مصفا باشد و تو را برای آن دقیقه‌ی شادی و سعادتی که به دلی تنها و قدرشناس بخشیدی دعا می‌کنم.
سروش حبیبی مترجم کتاب می‌نویسد: شب‌های روشن دو فریاد اشتیاق است که طی چند شب در هم بافته شده است. پژواک ناله‌ی دو جان مهرجوست که در کنار هم روی نیمکتی به ناله درآمده‌اند و راهی به‌سوی هم می‌جویند و درِ گشوده‌ی بهشت خدا را به خود نزدیک‌تر می‌یابند.
داستان کتاب شب های روشن در مورد جوان رویاپردازی است که تنهایی را به خوبی درک می‌کند. کسی که سال‌هاست تنها زندگی می‌کند و مانند دیگر شخصیت‌های اصلی داستایفسکی با مردم عادی متفاوت است. این جوان ۲۶ ساله مدام تنهایی خود را با شهر پترزبورگ تقسیم می‌کند. با دیوارها و در و پنجره‌‌های شهر در دل می‌کند و ادعا دارد بهتر از هرکسی آنان را می‌فهمد. جوانی که در عمر خود با هیچ زنی رابطه‌ای دوستانه و عاشقانه نداشته است، ناگهان با یک دختری رویایی آشنا می‌شود که حاضر است با او وقت بگذراند.

سعی کنید بازاریابی متمرکز‌تر و راهبردی‌تری داشته‌باشید، نه این‌که برنامه‌های بازاریابی و بودجه‌تان را کاملا از بین ببرید.این یعنی جاهایی که مشتری ندارید، یا هنگامی‌که توان پشتیبانی طولانی‌مدت را ندارید، یا اگر از منابع‌تان در حوزه‌های مختلف استفاده می‌کنید، بازاریابی نکنید. برای موفقیت در کسب و کار و زندگی به جای تمرکز بر چند مجرای بازاریابی، روی یکی تمرکز کنید. شاید هدف‌تان این باشد که بهترین پادپخش یا مفیدترین وبلاگ را در اختیار داشته‌باشید. شاید سعی دارید در عرصه‌ی خودتان پرانرژی‌ترین گروه را بسازید. نکته این است که خودتان را ملزم کنید در یک حوزه‌ی مشخص از طریق یک واسطه یا مجرای مشخص با مخاطبان در ارتباط باشید. باهوش‌ترین کارآفرین‌ها برای موفقیت در کسب و کار و زندگی کم‌تر روی کمپین‌های یک‌باره تاکید خواهندکرد و برای مشتریان مرجعی مناسب خواهندبود. شما می‌توانید با ایجاد محتوای ارزشمند که آدم‌ها به آن نیاز دارند یا به آنها علاقه دارند، این کار را بکنید، هم‌چنین باید مطمئن شوید این محتواها را به‌طور مرتب و قابل پیش‌بینی عرضه می‌کنید.اندرو دیویس، کارشناس بازاریابی می‌گوید کلید گسترش مجموعه مشترکین‌تان این است که با مخاطبان‌تان قرار مشخصی بگذارید. درست همان‌طور که روزنامه‌تان هرروز در زمانی قابل پیش‌بینی پخش می‌شود، محتوای اشتراکی شما هم باید برای مشتری طبق زمان‌بندی قاعده‌مندی قابل دریافت باشد. دیویس و یادآوری می‌کند زمان نهار بهترین ساعت برای فرستادن خبرنامه‌های ایمیلی است.

آبشار چهارده

آبشارهای چهارده در مسیر کوهنوردی قله باقران در جنوب شهرستان بیرجند واقع شده و از حدود هشتاد آبشار کوچک و بزرگ متفاوت تشکیل شده است که مسیری مناسب جهت آبشار نوردی و سنگنوردی به حساب می آید. وجود این همه آب در کنار کویر گوارایی و خنکی آن، نظر هر بیننده ای را جلب می کند. در نزدیکی روستای چارده پایین نیز آبشار کوچکی در کنار یک امامزاده قدیمی به نام سلطان شیخ حسین واقع گشته که محل تجمع و استراحت خانواده ها است و برای دسترسی به آبشارهای اصلی چارده نیاز به دو ساعت کوهنوردی و گذشتن از موانع سخت است. چارده نام روستایی است که در پنج کیلومتری جنوب شهر بیرجند واقع شده و از انتهای خیابان غفاری، قابل دسترسی است. این روستای کوچک محل عبور کوهنوردان و عاشقان طبیعت جهت دسترسی ارتفاعات باقران است.

تار ایرانی به ارگ بم رسید

پروژه «تار ایرانی» به همت و ایده‌ی علی قمصری و با محوریت تارنوازی، طراحی و در حال اجرا است. قمصری در این پروژه به استان‌ها و شهرهای مختلف کشورمان سفر می‌کند و در هر شهر قطعه‌ای را اجرا می‌کند و حاصل هر اجرا را در قالب ویدیو منتشر می‌شود.قمصری در قالب پروژه «تار ایرانی» تا کنون به شهرهایی مانند قزوین، تهران، شیراز، تبریز، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خرم‌آباد، بروجرد، سنندج، صحنه، کنگاور، قوچان، گرگان، خوزستان، تربت‌جام، شهرکرد، مشهد، نیشابور، توس، بجنورد، بهشهر، بابل، یزد، کرمان، میبد، رشت، شوشتر، ساری و مهاباد سفر کرده است.تازه‌ترین اثری که از پروژه‌ی «تار ایرانی» منتشر شده، مربوط به اجرای علی قمصری در شهر بَم است. قمصری به اَرگ بم رفته تا در بزرگترین سازه‌ی خشتی جهان که در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده، قطعه‌ای را بنوازد. از جمله ویژگی‌های این اثر، آینه‌وار بودن ریتم لنگ آن(دربخش بی کلام)، سهل و ممتنع بودن، حل شدن شعر و ملودی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کاری – مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی بیان کرد: سازمان حفاظت محیط زیست برای

بیشتر

نسرین کاری- خراسان جنوبی بیش از ۲۰ هزار معلول ثبت شده در سامانه بهزیستی دارد

بیشتر

بهروزی فر – اردیبهشت ماه سال ۱۳۱۲ هجری شمسی- ۹۱ سال قبل- طی قراردادی با شرکت

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت