بسته موفقیت

سحرخیز باش تا کامروا شوی!

سحرخیزی می‌تواند فواید چشمگیری برای رژیم غذایی، ظاهر و حتی شغل شما داشته باشد. همان گونه که خواب کافی و به اندازه شبانه برای بدن مفید است، سحرخیزی نیز می‌تواند فواید چشمگیری برای رژیم غذایی، ظاهر و حتی شغل شما داشته باشد. اگر صبح زود از خواب بیدار شوید می‌توانید زمان اضافه ای که در اختیار دارید را به ورزش کردن اختصاص دهید که از دویدن در پارک تا تمرین با وزنه در باشگاه را شامل می‌شود. ورزش کردن روش خوبی برای آغاز یک روز پر نشاط است و این عادت می‌تواند روحیه و بهره‌وری شما را افزایش دهد. شما می‌توانید زمان اضافی خود را به انجام یوگا اختصاص دهید که نه تنها بدن را بیدار می‌سازد بلکه انرژی بیشتری به شما بخشیده و در کل احساس آرامش و استرس کمتر را به همراه دارد. انجام تمرینات ورزشی صبحگاهی موجب می‌شود تا رویدادها و مسئولیت‌های غیر منتظره عصرگاهی در روند ورزش شما اختلالی ایجاد نکنند. شما می‌توانید از آرامش و سکوت صبحگاهی برای تنظیم فهرست کارهایی که در طول روز باید انجام دهید یا ثبت تفکرات و ایده‌هایی که مد نظر دارید، استفاده کنید. انجام این قبیل کارها می‌تواند آرامش ذهن را به همراه داشته و برای روز پیش رو هرچه بیشتر آماده باشید. مدیتیشن می‌تواند ذهن و روان شما برای ادامه روز تقویت کند. مطالعات نشان داده اند که مدیتیشن می‌تواند اضطراب را کاهش دهد، مهارت‌های استدلالی را بهبود ببخشد، و روابط قوی را حفظ کند.مطالعات نشان داده اند که سحرخیزان در مقایسه با آنهایی که تا دیر وقت بیدار می‌مانند، افرادی شادتر هستند و نگاه مثبت‌تری نسبت به محیط اطراف و رویدادهایی که رخ می‌دهند، دارند. همچنین، سحرخیزان احساس سلامتی بیشتری می‌کنند که احتمالا به خاطر همگامی ساعت داخلی بدن آنها با طلوع خورشید است. آرامش صبحگاهی می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد. در نبود صداهای مزاحم و ناهنجار جلسات، ایمیل‌ها و گفت‌وگوهای اطراف اداره، شما می‌توانید روز خود را پیش از هر فرد دیگری آغاز کرده و از این زمان آرام بیشترین استفاده را ببرید.

از سحری تا افطار مثبت اندیش باشید

بهترین راه برای برآورده نکردن اهداف و آرزوها و تبدیل کردن آنها به کابوس این است که هیچ گاه نخستین گام را برندارید و بگذارید کابوس و ترس هایتان، جرأت و جسارت و توانایی روبه جلو حرکت کردن را رفته رفته در شما از بین ببرند. خیلی از افراد قبل از شروع ماه رمضان مدام می گویند که نمی توانند روزه بگیرند و دلیل خاصی هم برای آن ندارند. آنها خود را در برابر گرسنگی ناتوان می بینند. فقط یک روز کافی است یک گام بردارند، امسال به راحتی به این ترس غلبه کنند. سعی کنید شما جزو این افراد نباشید. افکار منفی و ترس و تنبلی همیشه وجود دارند باید در برابر آنها بایستیم تا از عضله های ذهنی و نیروی اراده خود برای تعیین شکل زندگی مان استفاده کنیم. گذشته، گذشته است، دریچه ذهنتان را برروی آن ببندید تا شاهد باشید که چگونه دروازه آینده ای درخشان به روی شما گشوده می شود. حال چه کارهایی باید انجام دهیم؟ تصمیم بگیرید به جای کاستی های زندگی خود بر برترهای آن تمرکز کنید و این کار را به عادت تبدیل کنید. به بیان بهتر تلاش کنید به جای تمرکز کردن بر نداشته ها، عادت تمرکز بر داشته هایتان را در خود پرورش دهید، مجموعه چنین عادت هایی ساختار منش و شخصیت شما را تشکیل می دهند و تعیین می کنند که شما چطور آدمی خواهید شد و زندگیتان را چگونه سپری خواهید کرد.ما باید یاد بگیریم که چگونه به شکلی آگاهانه برخی عادت ها را در خودمان پرورش دهیم وگرنه مانند بیشتر مردم جامعه، زندگی مان را به گونه ای خودکار سپری خواهیم کرد.

روستای دره چرم

روستای « دره چرم » از توابع دهستان میاندشت بخش مرکزی شهرستان درمیان خراسان جنوبی است. فاصله روستای دره چرم تا مرکز شهرستان درمیان (شهر اسدیه) حدود ۴۰ کیلومتر و تا مرکز استان خراسان جنوبی (شهر بیرجند) حدود ۹۵ کیلومتر است. روستای دره چرم کوهستانی بوده و بنای خانه ها بر روی کوه ها و بلندی ها جلوه خاصی به این روستا بخشیده است .هوای روستا در بهار بسیار مطبوع، تابستان گرم ولی قابل تحمل و زمستانی بسیار سرد دارد. به گفته اهالی روستا و بر اساس نقل قول قدیمی ترها، مردم این روستا عشایری بودند که در سالیان دور از روستای کلاته سلیمان منطقه عربخانه کوچ کردند و پس از گذر از منطقه فیض آباد، تک نمدی و به روستای دره چرم رسیده اند و در این منطقه سکنی یافتند. شغل اصلی مردم روستا کشاورزی است و محصول عمده آنها زرشک می‌باشد. تقریبا تمامی اهالی در کنار کشاورزی به کار دامداری نیز اشتغال دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت