دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳

بسته موفقیت

لذت بردن از فعالیت بدنی

ورزش کردن را به تدریج آغاز کرده و ادامه دهید. پیشنهاد می شود بجای انتخاب یک برنامه شدید ورزشی، تعدادی از تمرینات را انتخاب کرده و به دفعات کم در طی روز انجام دهید و به تدریج افزایش دهید.در یک دفترچه یادداشت تمریناتی که انجام می دهید و روند پیشرفت خود را ثبت کنید. به این ترتیب هرگز از انجام این تمرینات احساس خستگی نخواهید کرد و به تدریج نتیجه مطلوب را در کمر و اندام خود خواهید دید!

خواص برنج برای سلامتی انسان

از آنجایی که برنج کربوهیدرات خوبی دارد می تواند به عنوان سوخت برای بدن عمل نماید و به عملکرد طبیعی مغز کمک کند. همانطور که می دانید کربوهیدرات ها برای متابولیزه شدن توسط بدن ضروری هستند و می توانند به انرژی تبدیل شوند.ویتامین ها، مواد معدنی و ترکیبات آلی متعدد باعث افزایش عملکرد و فعالیت متابولیکی تمامی اندام ها می شود و می تواند سطح انرژی را افزایش دهد.مصرف برنج برای سلامتی شما عالی است.

سیر آسم را کنترل می کند

خوردن چند حبه سیر آب پز یک درمان موثر برای کاهش علائم آسم محسوب می شود. یکی دیگر از راهکار های پیشنهادی، نوشیدن یک لیوان شیر با سه حبه سیر آب پز هر شب قبل از خواب است. این درمان می تواند علائم بیماران آسم را تسکین دهد. حملات آسم ممکن است با خوردن چند حبه سیر خرد شده با سرکه مالت کنترل شود. توصیه می شود قبل از امتحان کردن این روش های درمانی در خانه با یک متخصص مشورت کنید.

سحر خیزی را فراموش نکنید

از شب قبل برنامه‌ریزی کنید. در واقع سحرخیزی به خودی‌خود موثر نیست بلکه عادت‌ها هستند که منجر به یک روز پربار می‌شوند، بنابراین حتما برنامه روزانه خود را از شب قبل آماده کنید.این کار به شما کمک می‌کند تا هنگام بیدار شدن، هر آنچه که برای روز نیاز دارید را آماده کنید. برای صبحانه خود برنامه‌ریزی کنید و ایده‌های خود را برای روز بعد بنویسید.اگر زودتر به رختخواب بروید می‌توانید زودتر بلند شوید و این یک عادت تبدیل می‌شود.

خاصیت ضدقارچی حنا

پژوهش‌ها نشان داده است 5 نوع بیماری قارچی می‌تواند بدن انسان را درگیر کند. . برای رفع هرکدام از این‌ها ضمن رعایت بهداشت فردی، استفاده از حنا بسیار راهبردی است، چرا که ماده لاوسون که سبب رنگی شدن حنا می‌شود؛ خاصیت ضدقارچی و ضدباکتریایی و نرم‌کنندگی پوست دارد، بنابراین استفاده از حنای بی‌رنگ در این بیماری تأثیر چندانی ندارد. حنابه‌عنوان یک محافظ خوب در برابر اشعه آفتاب عمل می‌کند.

گامی ساده برای کنترول ویروس کرونا

رییس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: توصیه اکیدمان به زوج‌های جوان این است که در شرایط بحرانی کرونایی مجلس عروسی برگزار نکنند. دکتر زهرا نهبندانی اظهار کرد: در روزهای اخیر آمار بیماران سرپایی مبتلا به کرونا افزایش یافته است، گرچه آمار بستری‌ها افزایش نداشته، اما رشد آمار موارد سرپایی هم خود نگران‌کننده است.وی با بیان اینکه توصیه اکیدمان به عموم مردم این است که در شرایط کنونی از برگزاری هر گونه دورهمی و انجام سفر اجتناب کنند، خاطرنشان کرد: بهتر است که دورهمی‌ها را به پس از بحران کرونا موکول کنیم تا مشکلی برای کسی پیش نیاید. معتقدیم که رعایت نکات پیشگیرانه مهمترین عامل در حفظ سلامتمان است.دکتر نهبندانی ضمن تبریک به زوج‌های جوان و آرزوی خوشبختی برای آنان، بیان کرد: با توجه به اینکه در ایام فرخنده ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) هستیم توصیه اکید این است که در این ایام با توجه به شرایط بحرانی کرونایی مجالس جشن و عروسی برگزار نشود و کاری نکنند که خدای نکرده یک مجلس شادی ناخواسته منجر به شکل‌گیری چند مجلس غم و سوگ مهمانان حاضر در آن مراسم بشود.وی تأکید کرد: فرصت با هم بودن و در کنار هم بودن همیشه هست، اما اگر بخواهیم به بی‌توجهی‌ها و بی‌تفاوتی‌های خود در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک ادامه دهیم برای همیشه از دیدار عزیزانمان محروم می‌شویم.

ورزش در قرنطینه کار سختی نیست
با شیوع ویروس کرونا باشگاه‌ها از اولین جاهایی بودند که بسته شدند و فعالیت بدنی با ماندن در خانه و فضای محدود به نوعی تبدیل به چالش شد. باید سازمان بهداشت جهاننی نکاتی درباره فعال بودن در قرنطینه گوشزد می‌کند: در طول روز استراحت کوتاه انجام دهید. شروع بعضی فعالیت‌ها مانند ، بازی کردن با کودکان و انجام کارهای خانگی مانند نظافت و باغبانی و فعالیت‌های مشابه دیگر به عنوان آغاز فعالیت‌های بدنی باعث می‌شوند تا به اصطلاح بدنتان گرم شود. یک کلاس ورزش آنلاین را دنبال کنید. بسیاری از این کلاس‌ها رایگان است و به راحتی می‌توانید در اینترنت و سایر شبکه های مجازی آنها را پیدا کنید. اگر در اجرای این تمرینات هیچ تجربه‌ای ندارید ، مراقب باشید و سعی کنید اگر محدودیت بدنی دارید از خودتان مراقبت کنید و به بدن‌تان آسیب نزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهروزی فر – همین چند روز قبل بود که معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان

بیشتر

در گذشته دفاتر ازدواج و طلاق از هم جدا بودند یعنی یک دفترخانه ازدواج و

بیشتر

میرکلانی – ۴۱۵ هزار نهال از ابتدای سال تاکنون در سربیشه تولید شده است.محمودی سرپرست

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت