دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳

بسته موفقیت

برای ایجاد انگیزه الگو داشته باشید

هر آرزو و رویایی که در سرتان دارید حتما فرد موفقی پیش از شما به آن دست یافته است. پس برای انگیزه گرفتن آن فرد موفق را الگو و سر لوحه خود قرار دهید. از کتاب ها،فیلم ها، وب سایت ها و اینترنت راه های موفقیت را دنبال کرده و از شکست ها درس بگیرید. در راه موفقیت توکلتان به خدا باشد و کلام و عمل خود را هم راستای یکدیگر قرار دهید. از چیزهایی که دارید شکرگزاری کنید و چیزهایی را که می خواهید از خداوند طلب کنید.فردی از آینده خود خبر ندارد و نمی داند تا کی زندگی خواهد کرد، حیف است که زندگی مان را صرف انجام بدون لذت کنیم. انگیزه و امید را به زندگی و لحظات خودتان هدیه بدهید.

خوشحال کردن دیگران بهترین راه رسیدن به خوشحالی عمیق است

کمک کردن بی چشم‌ داشت به سایر افرد، یکی از راههایی است که انسان را به خودباوری و اعتماد به نفس می‌رساند و همانطور که گفته شد، خودباوری باعث ایجاد خوشحالی عمیق در انسان می‌شود.
یکی از مزایای‌ خوشحالی عمیق این است که وابسته به شرایط بیرونی نیست. شخصی که به خودباوری و اعتماد به نفس رسیده‌است منتظر تایید دیگران برای خوشحال بودن نیست و یا از عدم تایید دیگران، خوشحالی اش را از دست نمی‌دهد.برمی‌گردیم به این نکته که بهترین راه خوشحال شدن، خوشحال کردن دیگران است. اینکه بتوانیم شخص دیگری را در پیش‌برد اهدافش کمک کنیم، اینکه تاثیر مثبتی بر دیگران داشته باشیم، اینکه گره‌ای از مشکل کسی بگشاییم و کارهای نیکویی از این دست، باعث ایجاد خوشحالی عمیق و دورنی در ما ایجاد می‌شود. هر چقدر در خفا دیگران را خوشحال کنیم قدرت خودباوری‌مان بیشتر می‌شود و میزان اعتماد به نفس‌مان بالاتر می‌رود. اگر جار بزنیم و دیگران را خبردار کنیم که آهای من فلان کار خوب را انجام داده‌ام در واقع هنوز هم منتظر تایید دیگران هستیم وخوشحالی‌مان وابسته به دیگران خواهد بود که البته خوشحالی عمیقی نیست و با اندک نسیمی‌، پراکنده خواهد شد. این یک قانون است که خوشحال کردن دیگران اگر ۱۰ در صد باشد ۹۰ درصدش به خودمان برمی‌گردد. بنابراین خوشحال کردن دیگران بزرگترین راه برای خوشحال کردن خودمان است. آنهم به صورت عمیق، پایدار و همیشگی.

قوانین برای به دست آوردن موفقیت
طوری که اغلب ما در زندگی هایمان یاد گرفته ایم، این است که شکست چیز بدی است. شکست تقریبا همیشه روبروی موفقیت قرار می گیرد با این حال بدون شکست راه های کمی برای موفقیت را خواهید دانست. هیچ کس تا به حال همه کارها را کاملا درست انجام نداده است. اما اکثر افرادی که برخی از موفقیت ها را تجربه کرده اند، در برخی موارد شکست خورده اند. هنوز کسانی را پیدا می‌کنید که می‌گویند اگر به سطح مطلوب موفقیت خود برسند، دیگر بیش از حد تلاش نمی‌کنند. آنها می‌کوشند از زندگی لذت ببرند. آنها افراد موفق و ثروتمند اطراف خود را به حرص و طمع متهم می‌کنند و معتقدند که دارایی آنها برای پشتیبانی از چند نسل بعدی‌شان هم کافی است. اما هنوز نمی‌توانند متوقف شوند. وقتی که ریسک کنید زندگی بیشتر سرگرم کننده و هیجان انگیز می شود. در پایان روز حقیقت این جمله وجود خواهد داشت، “هیچ چیز جالب توجهی وجود ندارد، هیچ چیزی به دست نیامد.” اما باید محاسبه شود ریسک را نباید به خاطر ریسک بودنش گرفت.موقعیت ها ممکن است در بزنند، اما ممکن است خیلی منتظر نمانند. آماده باشید با اولین در زدنش وارد یک ماجراجویی شوید. یک زندگی موفق شامل عدم پشیمانی نسبت به ریسک های انجام شده است.در حالی که مزایای شکست وجود دارد، شکست برای بازنده ها محدود می شود ؛ روی موفقیت کار کنید و با شکست درگیر شوید و آن را به عنوان یک محصول جانبی یک طرح به خوبی توسعه یافته بدانید.بهترین راه برای رسیدن به موفقیت و محدود کردن شکست، کار کردن با کسی است که قبلا در همان جاده قرار داشته. تعداد مسیرهای زیادی وجود دارد که می توانیم در آنها به سوی موفقیت حرکت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهروزی فر – همین چند روز قبل بود که معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان

بیشتر

در گذشته دفاتر ازدواج و طلاق از هم جدا بودند یعنی یک دفترخانه ازدواج و

بیشتر

میرکلانی – ۴۱۵ هزار نهال از ابتدای سال تاکنون در سربیشه تولید شده است.محمودی سرپرست

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت