یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

بسته موفقیت

پذیرای نقطه نظرات مختلف باشید

افراد حق تغییر عقاید خود را دارند. با رشد و نمو، ذهنیت و چشم انداز ما به زندگی هم می‌تواند تغییر کند. به عنوان مثال: سال‌های پیش، شخصیت گذشته‌ی من آن دوست عزیز را به دلیل اینکه می‌گفت می‌تواند راه زندگی خودش را تعیین کند، سرزنش می کرد. شخصیت جدید من این موضوع را قبول کرده است: من باور دارم همه چیز در زندگی انتخاب شخص است و ما خلاصه‌ای از تصمیمات خود هستیم. من این فکر را که ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که ترس، نفرت، عصبانیت، و جدایی قسمتی از عصر مدرن است، رد می‌کنم. من فکر می‌کنم که مادر زمین نیاز به انرژی و عشق ما برای التیام دارد: عشق و درک بیشتر، قضاوت کمتر و محبت بیشتر، کمتر بگیریم.

رهایی از افکار مزاحمِ دوران قرنطینه

سعی کنید با مدیریت درست خود، عواملی را که ممکن است باعث ایجاد حواس پرتی شود از خود دور کنید. برای مثال استفاده از تلفن همراه را به زمان های خاص محدود کنید. هر وقت احساس کردید که افکار منفی سراغ تان آمده، وضعیت خود را تغییر دهید و به کار دیگری سرگرم شوید. از خودتان بیش از توانایی تان انتظار نداشته باشید و سعی کنید از میان اهداف خود، هدفی را انتخاب کنید که امید بیشتری به موفقیت آن دارید.
برای خود جعبه ای درست کنید و هرگاه افکار مزاحم و ناامیدکننده باعث رنجش خاطر شما و به هم زدن تمرکزتان شد، آن ها را روی کاغذی بنویسیدو درون جعبه بیندازید و هر چند وقت یک بار جعبه را باز کنید. در آن زمان خواهید دید که خیلی از افکاری که ذهن شما را درگیر کرده بود، اتفاق نیفتاده و ارزش فکر کردن نداشته است. از مواردی مانند چشم و هم چشمی و حسادت که خود باعث ایجاد افکار منفی است، دوری کنید. یکی از ریشه های افکار منفی و مزاحم انزوا و گوشه گیری است پس سعی کنید اوقات خود را در جمع دوستان مناسب و خانواده سپری کنید. اعتماد به نفس خودتان را با کارهایی مانند ورزش و تغذیه سالم و تقویت حافظه افزایش دهید و هرگز به دیگران اجازه ندهید با گفتار و رفتار خود خللی در آن ایجاد کنند. به یاد داشته باشید؛ این افکار ماست که واقعیتمان را می سازد. حداقل بخشی از ذهن خودآگاه ما تنها توانایی دیکته کردن برخی وقایع را دارد و این افکار ماست که با شکل دادن انرژی برای ما ایجاد واقعیت می کند.

رهایی از عذابی آشنا؛ دیگران درباره ما چه فکر می‌کنند؟

روزولت می‌گوید: «آنچه دیگران درباره من فکر می‌کنند، ارتباطی به من ندارد.»وقتی ما در مورد آنچه دیگران درباره ما فکر می‌کنند غرق میشویم، مانع از رسیدن خود به توانایی واقعی و تحقق رویا‌های خود می‌شویم.
اول اینکه اگر آنچه دیگران درباره شما فکر می‌کنند به طرز نامطلوبی روی شما تأثیر می گذارد پس نظر خواستن از دیگران را متوقف کنید، بخصوص از کسانی که به طور کلی از زندگی خود ناراضی هستند و یا بیش از اندازه نسبت به هر چیزی انتقاد می کنند، و یا شاید یک دیدگاه کلی بدبینانه درباره زندگی داشته باشند. اگر به نظر دیگران احتیاج دارید، با کسی مشورت کنید که به زندگی خود احساس رضایت بیشتری داشته باشد. آگاه باشید که حتی افکار خود شما همواره درباره دیگران تغییر می‌کند. عقیده‌ای که شما ممکن است شش ماه پیش درباره شخصی داشته باشید می‌تواند کاملاً متفاوت از نظری باشد که امروز درباره وی دارید. حتی احتمال دارد نظر اصلی شما درباره یک شخص بیشتر بر اساس وضعیت روحی یا روانی شما باشد تا خود شخص با توجه به این نکته، اگر افکار خودمان در مورد دیگران می‌توانند خیلی زود تغییر کند، چرا باید در هر لحظه نگران آنچه دیگران در مورد ما فکر می‌کنند باشیم.آبراهام لینکلن می گوید، “شما می‌توانید بعضی از مردم را همیشه و همه مردم را بعضی اوقات گول بزنید، اما هرگز نمی‌توانید همه مردم را همیشه فریب دهید”، این در مورد تلاش برای راضی نگه داشتن مردم نیز صادق است. صرف نظر از کاری که می خواهید انجام دهید، شما هرگز نمیتوانید همه مردم را همیشه خشنود نگه دارید. حتی اگر در مسیرکاری که انجام می‌دهیم به بهترین نسخه را برای آنها ارائه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت