بسته موفقیت

خرید درمانی برای کاهش استرس
وقتی میزان استرس مان بالاست، خرید کردن می تواند یک تسکین قوی و فوری ایجاد کند، به این حالت، خرید درمانی گفته می شود.
البته خرید کردن فواید خاص خودش را دارد؛ خریدن چیزهای کوچک که باعث شادی ما
می شوند می تواند ابزاری مفید و انگیزشی برای زمانی باشد که قصد ایجاد تغییرات سالمی را داریم، یا روحیه ی ما را بهتر کند، به شرط آنکه خریدن کردن ما، تحت کنترل مان باشد. مشکل اصلی زمانی ایجاد می شود که خرید کردن آنقدر تکرا شود یا آنقدر سراغ چیزهای گرانقیمت برویم که هزینه های آن، به فوایدش نیرزد، این اتفاقی است که فورا می افتد

افرادی که همیشه انتقاد می کنند

انتقاد لزوماً سمی نیست، ولی این شخصی نیست که شما وقتی هدفتان تازه در مراحل اولیه است، بخواهید با او صحبت کنید.
شاید شما تمام اعتماد به نفس موجود در جهان را داشته باشید، ولی هنوز هم باید در نظر بگیرید که چشم اندازتان تازه در ابتدای راه است و باید مورد محافظت قرار بگیرد. در این مرحله، حرکت لحظه ای دارای اهمیت بسیار زیاد است. اغلب اوقات، فرد منتقد نیت خوبی دارد؛ او نمی خواهد ببیند که شما وارد مسیر اشتباهی شوید. ولی ممکن است توصیه او را به سادگی با کمال گرایی اشتباه بگیریم. وقتی نظر این افراد در مراحل اولیه فرایند بیان شود، تنها باعث می شود که سفر ما به تعویق بیفتد یا اینکه مسیرمان به سمت موفقیت به کلی متوقف شود.
راهکار: این افراد ذهنیتی دارند که می تواند برای ویرایش دستنوشته های ما، بررسی محصولاتمان و قوی کردن مجموعه مهارت هایمان بسیار مفید باشد. مهم است که این افراد را در حلقه ارتباطی خود حفظ کنیم، ولی تنها وقتی می توانیم اهدافمان را با آن ها در میان بگذاریم که به نتایج قابل قبولی رسیده باشیم. در آن نقطه، می توانیم از منتقدان درخواست فیدبک کنیم. آن ها می توانند کیفیت تلاش ما را افزایش دهند.
کسی که اهداف خودش را دنبال نمی کند ممکن است به شما پیشنهاد دهد که نیازی به تغییر کردن ندارید. این خواسته خودخواهانه فردی است که می خواهد با پایین نگه داشتن شما، احساس برابری کند. این موضوع بسیار زیان آور است، چرا که باعث می شود شما به جای تلاش کردن، به وضع فعلی بسنده کنید.

راهکار برای تامین امنیت محل کار در مقابله با ویروس کرونا

تمیزکردن محل کار از اهمیت بالایی برای حفظ سلامت برخوردار است. علل تمیزکاری وسایل به دلیل وجود ویروس کرونا،باکتری ها و قارچ هایی بوده که در وسایل و محل کار وجود دارند که در صورت تمیز نکردن باعث می شود تمام میکروب ها به فرد منتقل شده و او را بیمار کند.
نکات ضروری که افراد باید به آن توجه کنند: قبل از ترک محل کار و استفاده از سرویس یا خودروی شخصی لباس کار خود را باید تعویض کنید و دست هایتان را بشویید. دکمه‌های آسانسور، لب تاپ، صفحه کلید، تبلت، را به صورت مستقیم لمس نکنید، حتما از دستمال کاغذی یا پارچه ای، دستکش استفاده کنید.-افرادی که سیگاری هستند به هیچ عنوان در محل کار سیگار نکشند. افراد پس از ثبت اثر انگشت خود باید دستان خود را تا جایی که امکان دارد بشویند و در صورت نداشتن شرایط شست و شو
می توانند ژل استفاده کنند. از ساعت، انگشتر و دست بند استفاده نکنید. با خود ظرف، قاشق و چنگال، فلاسک و چند عدد لیوان یک بار مصرف به همراه داشته باشید. غذایتان را در ظرفی که با خودتان آورده اید خورده و به کسی تعارف نکنید. ظرف غذایتان را در خانه بشویید. قبل از شروع به کار، صفحه کلید، تلفن، میز و هر آن چه که قرار است با آن در تماس باشید، با الکل طبی ۷۰ درصد ضدعفونی کنید.
اولین دستمال کاغذی روی میزتان را که در مجاورت با هوای آزاد بوده و آلوده شده است را دور بیندازید و از دستمال بعدی استفاده کنید. حتما هنگام خروج از خانه، از دستکش و ماسک استفاده کنید. پس از پایان کار، دستکش و ماسکی را که استفاده کرده اید در یک کیسه پلاستیکی یندازید و پس از بستن در آن، به سطل زباله بیندازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – “اینُو نُونُون نَعنَیِی نَنِی اینُونِه”، سخت است خواندنش اما آنها که این چند

بیشتر

امین جم – فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

آدینه – نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت