بسته سلامت

ریحان درمان طب سنتی آبریزش بینی

از داروهای گیاهی مناسب برای آبریزش بینی کودک، ریحان است این دارویی ضد باکتری، ضد قارچ و ضد ویروس است که به مبارزه با علت های آبریزش بینی کمک می کند همچنین ایمنی کودک شما را افزایش می دهد . برای بچه های کوچکتر، خوردن چند برگ ریحان در روز بسیار مفید خواهد بود ، برای بچه های بزرگتر،برگ های ریحان تازه را ، هر روز صبح قبل از صبحانه و شب قبل از رفتن به رختخواب ، به آن ها بدهید.

خواص شگفت انگیز انگور

انگور قرمز خواص ضدسرطانی و ضدالتهابی دارد، ترکیبات آن به علت پیوند خاصی که با DNA برقرار می‌کند و با اثر مهاری بر روی بعضی از بدخیمی ها، نقش موثری در پیشگیری از ابتلا به سرطان‌های مختلف به ویژه سرطان پوست دارد. انگور تاثیر چشمگیری در پیشگیری از فشار خون دارد، این میوه همچنین می‌تواند موجب افزایش تولید «سرتونین»، «نورآدرنالین» و «دوپامین» در مغز شود و از بروز افسردگی جلوگیری کند.

کم‌تحرکی دوران کرونا

در کنار چربی ها و کربوهیدرات ها، پروتئین یکی از مواد مغذی مورد نیاز برای زندگی است. پروتئین ها ساختمان اصلی بدن شما هستند که برای ساختن ماهیچه ها، تاندون ها، اندام ها و پوست و همچنین آنزیم ها، هورمون ها، انتقال دهنده های عصبی و مولکول های مختلف ریز مورد استفاده قرار می گیرند. مصرف گوشت قرمز با افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی، سکته مغزی و مرگ زودرس مرتبط است.

سیب زمینی که جوانه میزند مصرف نکنید

به عقیده مرکز سم های طبیعی، سیب زمینی هایی که جوانه می زنند را باید دور ریخت. سولانین و کاکونین، دو ماده سمی هستند که در سیب زمینی های جوانه زده یافت می شوند. این دو ماده برای سلامتی ما بسیار مضر هستند. همچنین سیب زمینی های سبز شده (که نور باعث تولید ماده کروفیل در سیب زمینی می شود و به رنگ سبز در می آیند) را باید دور بریزید. این نشان از افزایش فعالیت تولید سم است.

چطور در آرایشگاه کرونا نگیریم؟

بهتر است افراد وسایل شخصی خود را همراه داشته باشند تا از وسایل مشترک استفاده نشود. استفاده از روپوش، ماسک و دستکش برای آرایشگران و استفاده از ماسک برای مشتریان در آرایشگاه‌ها را ضروری است. توصیه مهم این است که افراد خدمات زمان‌بر و غیرضروری مانند انواع کاشت، تتو، پاکسازی پوست و … را فعلا متوقف کنند تا زمان کمتری در آرایشگاه باشند و تا حد امکان از مراجعه به آرایشگاه خودداری کنید.

دو فاکتور مهم برای کنترل کرونا در منزل
تغذیه خوب و استراحت کافی از فاکتورهای کنترل‌کننده بیماری هستند.: ترس و بار روانی ابتلاء به ویروس کرونا از مشکل جسمی که برای فرد ایجاد می‌شود، خیلی بیشتر است. اگر بیماران بتوانند استرس ناشی از این بیماری را کنترل کنند و نگران نباشند، خیلی راحت بیماری کنترل می‌شود.وقتی مردم این علائم را در بدن خودشان تشخیص می‌دهند، نگران علائم ریوی هستند ولی باید توجه داشته باشند که همه مبتلایان به بیماری کووید -۱۹، علائم ریوی ندارند. اگر مبتلایان رعایت کنند، در همان اوایل ابتلاء ‏‬ بیماری پیشرفت نخواهد داشت و زود کنترل می‌شود.بیماران مبتلا به کرونا نیاز است در کنار استراحت، مایعات فراوان، چای عسل و لیمو، دمنوش آویشن و غذاهایی که سهل‌الهضم باشد، استفاده کنند.

امکان ابتلای این مردان به ویروس کرونا دو برابر دیگران است
در تحقیقی که به تازگی انجام دادند، از امکان ابتلای افراد قدبلند به ویروس کرونا به ویژه مردان، بیش از سایرین خبر دادند. ویروس کرونا دارای ذرات بسیار ریزی است که با هر بازدم فرد آلوده وارد هوا شده و از آنجا که این ذرات وزن بسیار کمی دارند، روی سطح نمی‌نشینند و در هوا معلق باقی مانده و به سمت بالا می‌روند، در نتیجه افرادی که قدشان بلند است بیشتر این هوا را استنشاق می‌کنند، این امر سبب می‌شود تا بیش از سایرین در معرض ابتلا به ویروس باشند.از سوی دیگر بر اساس مطالعه انجام شده در کشوری مثل انگلیس مردان بیش از زنان مبتلا شده‌اند این در حالی است که در آمریکا این میزان کمتر بوده است. دانشمندان تاکید کرده‌اند این اختلاف در آمار لزوما به معنای تفاوت ژنتیکی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت