بسته سلامت

پیشگیری از سرطان با گل بنفشه

برگ‌های گل بنفشه در پیشگیری و درمان مرحله اولیه سرطان مفید هستند. برای درمان فشارهای عصبی، خستگی فیزیکی و ذهنی، علائم یائسگی و افسردگی نیز استفاده می‌شود. برگ‌های این گیاهان برای قلب مفید است زیرا باعث حفظ فشار خون طبیعی می‌شود که برای سلامتی قلب لازم است. برگ‌های این گیاه، یک املاح ضد التهابی قوی است که می‌تواند انواع التهاب مانند عفونت سینوسی،و گلو درد را کاهش دهد.

شرایط ورزش کردن برای مبتلایان به آسم

افراد مبتلا به آسم باید روزانه ورزش کنند. هرچند، گنجاندن حرکات ورزشی در برنامه روزانه باید پس از مشورت با پزشک و با راهنمایی مربی تناسب اندام انجام شود. همچنین باید به این نکته توجه داشت که ورزش در شرایط آب و هوایی نامناسب توصیه نمیشود. همچنین مصرف مواد الکلی و استعمال سیگار می تواند وضعیت بیمار را تشدید کند. علاوه بر این، بیمار باید با انجام تکنیک‌هایی مانند یوگا و مدیتیشن استرس را از خود دور کند

چای بابونه برای درمان خشکی پوست

پلی فنول بعضی از دمنوش‌ها باعث آبرسانی به بدن و جوانی پوست شده و تاثیر اشعه خورشید را مهار می‌کند. بابونه از شهرت بالایی برای درمان بیماری های پوستی برخوردار بوده و سال هاست که برای درمان خشکی پوست ، ترک پوست و حتی برای درمان آکنه ها استفاده می شود.چای بابونه حتی برای درمان پوستهای جوش دار و ملتهب نیز مفید است.این گیاه سرشار از فلاونوئیدهاست که برای مهار رادیکال های آزاد ضروری است.

صبح‌ها بعد از بیدار شدن آب بنوشید

از راه‌های پیشگیری از کم‌آبی بدن در سرما، این است که شب‌ها قبل از خواب حتما یک بطری آب بالای سرتان بگذارید و صبح‌ها بلافاصله بعد از بیدار شدن، آب این بطری هم‌دما با محیط را بنوشید. آبرسانی به بدن در ساعات اولیه روز می‌تواند به بهبود متابولیسم بدن کمک کند و باعث پیشگیری از پرخوری در طول روز شود. اگر شما در سه نوبت آبرسانی مناسبی به بدن داشته باشید، حتما اشتهای کاذبتان سرکوب خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت