بسته سلامت

میوه ای که سرشار از پتاسیم است

موز نارس به خنثی کردن اسید معده کمک می کند و به نظر می رسد یک ترکیب گیاهی موجود در آن نیز ضخامت غشای مخاطی معده را افزایش می دهد. . وجود مقدار کافی از این ماده شیمیایی در مغز برای کمک به آرامش، بهبود خلق و خو و کاهش اضطراب مفید بوده و به طور کلی باعث می‌شود که احساس شادی بیشتری داشته باشید. پتاسیم به تنظیم عملکرد قلب و همچنین تعادل مایعات کمک می کند.

روغن گردو خواص آبرسانی دارد

گردو هم به صورت خام و هم بو داده و نمکی یا نمک موجود است. این خوراکی پرخاصیت حاوی منگنز، مس، منیزیم، فسفر و آهن است. منگنز اکثرا در مغزها، غلات کامل، میوه و سبزیجات یافت شده و جزو بیشترین و مهم‌ترین مقدار ماده معدنی در آن‌ها به شمار می‌آید. مغز و روغن گردو دارای خواص آبرسانی قوی هستند که به عنوان مرطوب کننده پوست عمل کردهمغز و روغن گردو دارای خواص مرطوب کنندگی طبیعی هستند ‌.

خاکشیر مفید برای رفع یبوست

روی دانه‌های خاکشیر را لایه نازکی از صمغ می‌پوشاند که این لایه آب را به خود جذب می‌کند، این لایه متورم و پر آب روی دانه‌های خاکشیر اثر‌های درمانی مختلف دارد که از جمله این آثار می‌توان به خاصیت‌های لینت مزاج اشاره کرد، در این گیاه همچنین ترکیبات طبیعی ضد میکروب وجود دارد که این ترکیبات تب‌بر هستند. مبتلایان به یبوست می‌توانند صبح‌ها ناشتا با مصرف یک لیوان خاکشیر با آب جوش آن را برطرف کنند

افزایش سطح انرژی با نوشیدن قهوه

در هر برنامه لاغری معمولا برای کاهش وزن در کنار کاهش مصرف کالری، افزایش فعالیت فیزیکی نیز توصیه می شود. این دو اصل در کنار هم باعث کاهش وزن سریع می شوند. مصرف قهوه باعث تحریک سیستم عصبی شده و انجام فعالیت های ورزشی را بهبود می بخشد. هنگامی که فرد یک تمرین طولانی را با شدت بیشتری انجام دهد در هر تمرین کالری بیشتری می سوزاند و همین امر سبب می شود تا وزن بیشتری از دست بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – لطفاً این عبارت ها را با دقت بخوانید؛ “ در خراسان جنوبی ۸۴۰

بیشتر

خیلی عالی بود تیتر خوبتون درباره هدر رفت روان آب ها در استان. اگربتوان با

بیشتر

حسینی – رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت