بسته سلامت

درمان خانگی سه سوته سرفه

برای درمان سرفه‌های شدید می‌توان تخم بهدانه + تخم بارهنگ + نشاسته + ۱۹ عدد عناب + ۵ عدد سپستان با هم در یک قوری چینی دم کرد و قبل از خواب میل کنید. همچنین “زردک” برای درمان سرفه مزمن و وجود خلط سینه و درد آن مفید است و مقوی فوق‌العاده‌ای برای بیماران دچار ضعف عمومی بدن است و تقویت‌کننده معده و کبدهای سرد است. بخور “آویشن” نیز برای کسانی که دچار سینوزیت چرکی می‌شوند، مؤثر است.

خوراکی‌هایی برای نابودی میکروب معده

عسل با خواص ضد باکتریایی خود شناخته شده است و یک مطالعه نشان داده است که عسل مانوکا دارای اثری است که به کشتن میکروب‌های معده و توقف رشد آن در سلول‌های اپیتلیال معده کمک می‌کند. خوردن ماست بیش از پنج بار در هفته به محافظت از معده در برابر اثرات هلیکوباکتر پیلوری، علاوه بر کنترل علائم این بیماری کمک می‌کند. روغن زیتون، ممکن است در کشتن میکروب‌های معده و کاهش رشد آن نقش داشته باشد.

ماده غذایی مفید برای حفظ سلامت قلب

عسل طبیعی به علت داشتن انواع مواد معدنی ارزشمند و سالم مانند منیزیم و سدیم در بهبود سلامت قلب بسیار موثر است. همچنین خاصیت آنتی اکسیدانی عسل، مانعی بزرگ در برابر التهابات و رادیکال‌های آزاد تولیدی در بدن است. وجود ترکیبات آنتی اکسیدانی در داخل گردو نیز می‌تواند سبب کاهش استرس اکسیداتیو شود. همچنین زعفران سبب کاهش پلاک‌های موجود در رگ‌ها شده و از سکته‌های قلبی پیشگیری می‌کند.

تب خال را با این گیاهان درمان کنید

تبخال معمولا اطراف لب های بیماری ایجاد می شود. تبخال معمولا پس از یک بار آلودگی کامل به ویروس هرپس ساده، عود می کند و علت آن ضعف ایمنی به سبب عفونت استرس یا خستگی است.اسطوخودوس و نوعی درخت چای می تواند در درمان این بیماری مفید باشند. اسطوخودوس اثر ضد عفونی کننده موضعی دارد. ۱۰ قطره روغن این گیاه را می توانید در ۲۵ میلی لیتر روغن حامل بریزید و ناحیه آسیب دیده را با آن مالش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – “اینُو نُونُون نَعنَیِی نَنِی اینُونِه”، سخت است خواندنش اما آنها که این چند

بیشتر

امین جم – فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

آدینه – نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت