بسته سلامت

قند خون خود را ثابت نگه دارید

خوردن سیب سبز ناشتا کمک می‌کند تا قند خون خود را ثابت نگه دارید؛ این ویژگی برای کسانی که در معرض خطر ابتلا به دیابت قرار دارند، بسیار مهم است. باید به خاطر داشته باشید که هنگام خواب متابولیسم بدن به کار خود ادامه می‌دهد و پانکراس ممکن است در تنظیم گلوکز دچار مشکل شود. از آن‌جا که سیب حاوی فیبر محلول است، خوردن آن با شکم خالی، جذب در روده را به تاخیر می‌اندازد و این اثر در طول روز ادامه می‌یابد.

تاثیرات رژیم غذایی برای افزایش خون

بسیاری از متخصصان سلامت معتقدند که رژیم غذایی با چربی بالا، باعث افزایش فشار خون می‌شود. همچنین متخصصان تغذیه نیز بر این نکته تاکید دارند که مشکل، خود چربی نیست بلکه نوع چربی است.چربی‌های گیاهی مانند آووکادو، آجیل، روغن زیتون و روغن امگا برای سلامت شما بسیار مفید هستند. اما چربی‌های اشباع شده که در غذا‌های حیوانی وجود دارند و چربی‌های ترانس که رایج هستند، مضراست.

مهمترین دلیل خونریزی بینی

بیشترین خونریزی بینی به دلیل خشکی مخاط است اما بعضی از خونریزی‌های بینی به دلیل افزایش فشار خون اتفاق می‌افتد با حمله فشار خون مویرگ‌ها پاره شده و خونریزی اتفاق می‌افتد اگر خونریزی بینی همراه با کبودی در اندام‌ها باشد احتمال اختلال انعقادی وجود دارد که نیاز به انجام آزمایشات تکمیلی دارد همچنین افرادی که به دنبال بیماری قلبی از داروی وارفارین استفاده می‌کنند ممکن است دچار خونریزی بینی شوند

خطر کمبود یا زیاده روی در ویتامین ها

کمبود یا زیاده روی در ویتامین ها، قندها، چربی و اسیدهای آمینه می تواند بر مغز و رفتار به صورت منفی یا مثبت تأثیر بگذارد. کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی نیز می‌تواند باعث بروز بیماری‌های تغذیه‌ای شود که بر مغز انسان تأثیر منفی می‌گذارد. پلاگرا بیماری است که در آن افراد دچار زوال عقل می شوند. نیاسین برای تبدیل غذا به انرژی و بلوک‌های سازنده، محافظت از طرح ژنتیکی در برابر آسیب‌های محیطی ضروری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مهمانی باران های بهاری چند روز گذشته برای خراسان جنوبی بسیار بسیار با برکت و

بیشتر

سربازی – فرماندار فردوس در جلسه شورای اداری با اشاره به تردد ۲ میلیون و

بیشتر

میرکلانی – مراسم بهره برداری از آسفالت معابر روستای میغان شهرستان نهبندان با حضور معاون

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت