بسته سلامت

دلایل ریزش آب دهان در خواب

از دلایل ریزش آب دهان در خواب سردی معده است. با رعایت کردن در خوردن این نوع غذاها می توان به درمان ریزش آب دهان در خواب کمک کرد. سردشدن گوارش و ترشیدگی و سکسکه و آروغ ترش در( معده و روده بزرگ و کوچک ) بیماری سینوسها و نزله سرد، انگل داشتن درگوارش و دورناف و مقعد که بعضی مواقع با مورمورهمراه است مسمومیت و بالارفتن سموم بدن، غلبه خلط بلغم در بالا تنه.

ثابت نگه داشتن قند خون با سیب سبز

خوردن سیب سبز ناشتا کمک می‌کند تا قند خون خود را ثابت نگه دارید؛ این ویژگی برای بیماران دیابتی یا کسانی که در معرض خطر ابتلا به دیابت قرار دارند، بسیار مهم است. باید به خاطر داشته باشید که هنگام خواب متابولیسم بدن به کار خود ادامه می‌دهد و پانکراس ممکن است در تنظیم گلوکز دچار مشکل شود. از آن‌جا که سیب حاوی فیبر محلول است، خوردن آن با شکم خالی، جذب در روده را به تاخیر می‌اندازد و این اثر در طول روز ادامه می‌یابد.

عوامل آسیب زننده به کبد

نوشیدن آب به سم زدایی بدن کمک می کند و کم آبی بدن را تحت تأثیر قرار می دهد زیرا بدن از ۷۵ درصد آب تشکیل شده است و کبد برای عملکرد بهتر به مقادیر کافی مایعات نیاز دارد سیگار کشیدن سبب افزایش تولید سیتوکین، ماده شیمیایی که التهاب و آسیب وارد شده با کبد را افزایش می دهد، می شود. چاقی به این معنی است که بافت یا سلول های چربی بیش از حد وجود دارد. اینها پروتئین های سمی را آزاد می کنند که به بافت کبد آسیب می زند.

نکاتی برای داشتن قلب سالم‌تر

مصرف انواع سبزی ها مثل کلم، هویج، سبزی های سبز تیره و سبزی های سالادی توصیه می شود. جلوگیری از چاقی به ویژه چاقی شکم در سلامت قلب حائز اهمیت است. بنابراین ورزش با کاهش و کنترل وزن و بهبود بخشیدن وضعیت شش ها و افزایش اکسیژن دریافتی، خونرسانی بهتری برای سیستم قلب و عروق فراهم می کند.مصرف ماهی دست کم سه بار در هفته، برای افرادی که دارای سابقه بیماری قلبی توصیه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت