بسته سلامت

قوی ترین تقویت کننده مو طبیعی

روغن سیاه دانه باعث قوی تر شدن ریشه مو می‌شود و از ریزش آن جلوگیری می‌کند؛ چنانچه روغن سیاه دانه را هر شب بر روی موها و پوست سر خود ماساژ دهید پس از مدتی متوجه با کاهش ریزش مو رو به رو و موهایتان ضخیم‌تر می‌شود، مشاهده شده که استفاده مداوم از روغن سیاه دانه طاسی را هم درمان کرده است. روغن سیاه دانه علاوه برخواص عالی که برای موها دارد با رطوبت رسانی، موها را نرم نگه می‌دارد.

مهمترین عوامل ایجاد کننده خلط گلو

عوامل التهابی مانند سرماخوردگی، آنفلوآنزا، سینوزیت و آلرژیک، جسم خارجی، برخی از داروها، انحراف بینی و مشکلات شاخک بینی و تغییرات بیش از حد آب و هوای سرد یا خشک، برخی علل ایجاد خلط گلو است.هوا، گازها، مواد شیمیایی، عطرها، مواد شوینده، سیگار و مواد محرک دیگر، بزرگی لوزه های کامی و سوم بویژه در اطفال، دیگر علل ایجاد خلط گلو است که مکانسیم دفع خلط را دچار مشکل می کند

این گیاه بهتر از هر قرص خوابی هستند

بسیاری از برندها از بادرنجبویه برای طعم بهتر محصولشان استفاده می‌کنند، اما دمنوش آن می‌تواند موجب رفع اضطراب شده و برای خواب مفید باشد. مطالعات حیوانی نشان از آن دارند که بادرنجبویه می‌تواند موجب طولانی‌تر شدن مدت زمان خواب موش‌ها شود. اما دمنوش بادرنجبویه بعنوان دمنوش گیاهی خواب آور در انسان نیز می‌تواند سبب افزایش حافظه و آرامش شده و بهبود خلق و خو را به همراه داشته باشد.

آیا خوابیدن زیر باد کولر مضر است؟

پنکه یا کولر به طور بالقوه می‌تواند رگباری از گرد و غبار و ذرات گرده را از سراسر اتاق شما پخش کند. بنابراین اگر آسم یا آلرژی دارید، گرد و غبار در اطراف اتاق شما می‌تواند علائم را بدتر یا تحریک کند. تولید بیش از حد مخاط مجرای بینی را مسدود می‌کند و منجر به سینوزیت می‌شود. هوای خنکی که از پنکه مستقیماً روی بدن شما متمرکز می‌شود، می‌تواند باعث شود که با عضلات سفت و دردناک از خواب بیدار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سربازی – رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس در آئین تجلیل از خیرین مدرسه

بیشتر

دادرس مقدم – «همه ما برای بارش باران دعا می‌کنیم اما غافل از آنکه خدا به

بیشتر

یادم می آمد که مسئولان ما خوششان آمده بود که هر موضوعی پیش می آمد

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت