بسته سلامت

چاق هستید بیشتر در معرض خطرید!

کسانی که چاق هستند و ریزش مو را تجربه می کنند بیشتر در معرض خطر کووید ۱۹ طولانی(طول کشیده) هستند. محققان دریافتند که شایع‌ترین علائم پایدار جدید در میان بیماران کووید طولانی مدت ، سردرد، آبریزش یا گرفتگی بینی، ناراحتی شکمی، خستگی و اسهال است. آنها دریافتند که کووید طولانی مدت در میان افراد چاق و افرادی که در طول بیماری دچار ریزش مو، سردرد یا گلودرد شده بودند، بیشتر بود.

مراقبت از پوست و مو با این روغن

متعادل کننده خوب برای پوست مهم است. روغن جوجوبا یکی از عناصر طبیعی بسیار محبوب در مراقبت از پوست و مو است. روغن جوجوبا یکی از عناصر طبیعی بسیار محبوب در مراقبت از پوست و مو است؛، برای شروع یک قطره روغن جوجوبا را به آرامی به پوست خود بمالید هنگامی که پوستتان به روغن آغشته شد، با نوک انگشتان حداقل به مدت ۵ دقیقه یا بیشتر آن را ماساژ دهید، این کار باعث می‌شود تا روغن در عمق پوست نفوذ کند.

نشانه‌های ابتلا به سویه جدید امیکرون

علائم اصلی ابتلاء به سویه جدید امیکرون گلودرد، سردرد، کوفتگی بدن و تب است. درصدی از افراد در سویه جدید دچار علائم گوارشی هم می‌شوند که البته این علائم زیاد شدید نیست ولی برخی از افراد به ویژه کودکان علائم گوارشی را پیدا می‌کنند. اگر علائم در افراد به ویژه تنگی نفس تشدید شد باید در اسرع وقت به بیمارستان مراجعه کرده و در غیر این صورت در منزل و جدای از افراد دیگر خود را قرنطینه کنندو آزمایش بدهند.

تاثیرات باورنکردنی سرکه سیب

مصرف دو قاشق از این مایع ترش در کنار یک وعده تنقلات در مقایسه با مصرف تنقلات همراه با آب می‌تواند به کاهش سطح قند خون منجر شود.فوائد اصلی مصرف مداوم سرکه سیب تقویت سیستم ایمنی است. سرکه سیب ترکیبی اسیدی دارد بنابراین باکتری‌ها را پیش از آنکه در بدن موجب سرماخوردگی یا سرفه شوند از بین می‌برد. تاثیر سرکه سیب بر میزان انرژی بدن همچون سیستم ایمنی است. این مایع خاصیت قلیایی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – “اینُو نُونُون نَعنَیِی نَنِی اینُونِه”، سخت است خواندنش اما آنها که این چند

بیشتر

امین جم – فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

آدینه – نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت