بسته سلامت

هندوانه برای دیابتی ها مجاز است؟

افراد مبتلا به دیابت می توانند با خیال راحت در یک روز ۱۵۰ گرم هندوانه بخورند که تقریباً معادل ۱ فنجان هندوانه خرد شده در روز است.این را هم یادتان باشد که حتما هندوانه را به عنوان میان وعده مصرف کنید نه همراه غذا. از خوردن هندوانه در شب خودداری کنید و بلافاصله قبل یا بعد از غذا هم هندوانه را نخورید. می‌توانید هندوانه را به عنوان میان وعده صبح یا عصرانه میل کنید. میوه های دارای شاخص گلسیمی برای دیابت مفید است.

خواص مفید شربت رز ماری

مهمترین خاصیت این شربت چربی سوزی و کاهش اشتها است، لذا باعث تناسب اندام شده و چربی‌های شکم و پهلو را آب می کند. شربت رزماری خاصیت آنتی اکسیدانی داشته و موجب تقویت سیستم ایمنی بدن و محافظت از آن در برابر انواع بیماری‌ها از جمله سرطان‌ها می شود. این شربت سیستم عصبی را تقویت کرده، حافظه را بهبود می‌بخشد و از آلزایمر پیشگیری می‌کند. همچنین باعث آرامبخش مغز و اعصاب است‌.

معده درد را با این گیاه ضربه فنی کنید

برخی گیاهان برای معده فوق العاده مفید هستند. بهترین گیاه برای تقویت معده خصوصا در افراد با معده های ضعیف و مبتلا به ریفلاکس، گیاه شیرین بیان است. استفاده از ریشه، پودر یا شیره این گیاه باعث درمان زخم معده، احساس سنگینی، تقویت و کاهش اسید معده می شود. بهترین زمان مصرف شیرین بیان ۱۵ دقیقه قبل از غذا است. استفاده نصف قاشق چایخوری از شیره این گیاه در آب جوش ولرم به صورت دمنوش مفید است.

دمنوش سبزیجات چهره ای جوان

دمنوش سبزیجات را مصرف کنید و با این دمنوش چهره ای جوان و سالم و شاداب داشته باشید. بررسی ها نشان می دهند،این دمنوش ها می توانند باعث تقویت “سیستم گردش خون” می شوند و تمام مشکلات مربوط به “قلب” و “مغز” را درمان می کنند. همچنین مصرف این دمنوش ها قبل از خواب باعث “آرامش اعصاب” و از بین بردن تنش ها می شود و تمام “باکتری ها” و “ویروس های” روده را از بین می برند.ایندمنوش ها ضعف، “خستگی” و تمام کسالت ها را برطرف می کنند و بهتر است جایگزین چای شوند و برای دختران نیز بسیار مفیدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – “اینُو نُونُون نَعنَیِی نَنِی اینُونِه”، سخت است خواندنش اما آنها که این چند

بیشتر

امین جم – فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

آدینه – نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت