بسته سلامت

برای کاهش وزن چقدر پیاده‌روی کنیم؟

مطالعه‌ای نشان داد در دو گروه از بانوان که روزانه ۳۰ دقیقه یا ۶۰ دقیقه پیاده‌روی می‌کردند، تغییرات مفید مشابه و قابل‌توجه در متغیرهای مرتبط به سلامتی آن‌ها (نظیر کاهش وزن) مشاهده شد. «این مطالعه نشان می‌دهد حتی پیاده‌روی کوتاه روزانه برای اعمال تغییراتی قابل‌توجه در چربی بدن، فشار خون و حتی سطح کلسترول کافی است. پیاده‌روی یک ورزش آغازین عالی است، خصوصاً برای افرادی که بی‌تحرک بوده‌اند.»

نقش توت ها در درمان سریع کبد چرب

توت ها این میوه های خوشمزه که انواع مختلفی دارند یکی از منابع غنی آنتی اکسیدان به شمار می روند. این نوع میوه ها غنی از آنتی اکسیدان است و کبد را ترمیم می کند. برای دفع چربی از سلول های کبد، از انواع توت ها استفاده کنید.یک لیوان آب تازه انگور بنوشید و یا از خوردن یک خوشه انگور کامل همراه با صبحانه لذت ببرید. اگر تحت درمان هستید، قبل از مصرف با پزشک مشورت کنید، زیرا ممکن است با برخی داروها تداخل داشته باشد.

نان کپک زده نخورید

از خوردن نان کپک زده باید به طور جدی پرهیز کرد. وی با بیان اینکه حتی مصرف این نان ها برای دام نیز اشتباه است. در برخی مواقع افرادی در شهر اقدام به جمع آوری نان خشک می کنند و این نان خشک و نان های کپک زده را به دامداران برای تغذیه دام می دهند در این شرایط شیر به دست آمده از این دام هانیز کاملا آلوده بوده و خطرافزایش سرطان را به دنبال خواهد داشت.مواد غذایی کپک زده را هرگز بو نکنید خطرآفرین است.

برطرف کردن گرفتگی صدا با عناب

جوشانده عناب‌ گرفتگی صدا را برطرف‌ می‌کند‌، برای این منظور‌ افراد باید ۵۰ تا ۱۰۰ گرم عناب را در یک لیتر‌ آب حرارت ملایم‌ بجوشانند‌ تا حجم آب دو سوم‌ شود، سپس این جوشانده را روزانه سه تا چهار استکان میل کنند عناب دستگاه هاضمه و حافظه را تقویت‌ و کم اشتهایی‌ را برطرف‌ می‌کند. هر گاه افراد‌ احساس غمگینی‌ می‌کنند باید یک فنجان از دم کرده عناب را بنوشند‌، برای کنترل سرطان‌ها نیز باید آب عناب را با کاهو میل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


استاندار خراسان جنوبی با توجه به اینکه خراسان جنوبی در مسیر دو کریدور اصلی شمال

بیشتر

یعقوبی – ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک با تلاش دانشجویان پاکسازی شد.

بیشتر

غلامی – رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت