یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

بسته سلامت

سرگیجه علامت دیابت است؟

سرگیجه هنگام افت قند خون، به ویژه اگر مبتلا به دیابت باشید، عجیب نیست. بیماران مبتلا به دیابت ممکن است سرگیجه ناگهانی را تجربه کنند که می‌تواند با افزایش ناگهانی دمای بدن همراه باشد و می‌تواند شرایطی هشدار دهنده باشد.در زمان وقوع چنین حالتی، فرد باید به دیگران اطلاع دهد که به بیماری دیابت مبتلا است تا کمک دریافت کرده و در بهترین حالت یک خوراکی به شما داده شود تا سطوح گلوکز خون افزایش یابد.‌‌

قرص امگا 3 و کاهش علائم افسردگی

استرس تنها چیزی نبود که بر اثر مصرف این مکمل کاهش پیدا می کرد. التهابات مربوط به استرس بر اثر مصرف این مکمل می تواند علائم افسردگی را نیز در این افراد کاهش دهد. چنانچه می دانید افسردگی نیز تاثیر قابل توجهی در پیری افراد دارد که مرف امگا 3 با کاهش این فاکتور نیز از بروز پیری زودرس جلوگیری می کند. افرادی که مکمل مصرف می کنند، بیماری های مزمن، بیماری های ذهنی و حرکتی در آن ها کم تر است.

رنگ موی گیاهی مشکی با چای سیاه

برای رنگ کردن موهای سفید چند عدد چای کیسه ای را درون مقداری آب بجوشانید سپس آن را صاف کنید و روی موهای خود بریزید. هفته ای دو بار این روش را انجام دهید تا موهای شما مشکی شود .در یک برای ظرف پلاستیکی و یا استیل مقداری حنای هندی و آبلیمو و کشک و پودر قهوه بریزید و با یکدیگر مخلوط نمایید تا ترکیبی خمیری حاصل شود سپس این ترکیب را روی موهای خود بمالید تا موهایتان مشکی و براق شود.

درمان سرفه خشک و خلط دار کرونا

سه عدد عناب نیم‌کوب و یک قاشق غذاخوری پودر گل ختمی، سه عدد انجیر و نصف قاشق چای خوری پودر آویشن را با هم مخلوط کنید و با یک لیوان آب جوش بجوشانید طوری که نصف لیوان آب بماند و هر ۸ ساعت از این جوشانده بنوشید. می‌توانید ۵ عدد عناب نیم‌کوب را با سه سانتی‌متر چوب دارچین با یک و نیم لیوان بجوشانید تا به حجم یک لیوان برسد و هر ۸ ساعت از این جوشانده بنوشید. یا هم با پودر شیرین بیان مخلوط کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت