یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

بسته سلامت

بهترین مواد غذایی برای زنان شیرده

مصرف سیر و پیاز خام مشکلات گوارشی را افزایش می دهد و موجب سوزش سردل می شود پس بهتر است افراد از سیر و پیاز پخته مصرف کنند. بهترین مواد غذایی برای زن شیرده شامل نان گندمی که خوب پخته شده، گوشت بره، ماهی تازه، کرفس، کنجد، چغندر، آشی که با نخود و جو پخته شده باشد، کاهو، بادام و فندق است. همچنین گاهی سردی در بدن ایجاد شده که در این موارد استفاده از هویج یا بادکش توصیه می‌شود.

مصرف شیرینی های پرکالری ممنوع

خرید انواع شکلات، بنبات، سوهان و سایر شیرینی‌های پرچرب و شیرین را محدود کنید. مواد غذایی شیرین و پر چرب زمینه ساز اضافه وزن و چاقی و به تبع آن افزایش احتمال ابتلا به کرونا، دیابت، پر فشاری خون، چربی خون بالا، کبد چرب می‌شوند و خود این بیماری‌ها خطر ابتلا و مرگ ناشی از کووید ۱۹ را افزایش می‌دهد. جای مصرف تنقلات و مواد غذایی با نمک و چربی و قند بالا از مواد غذایی با نمک و قند و چربی کمتر استفاده کنیم

خواص شگفت انگیز چای سفید

چای سفید سبب شادابی پوست شده و چروکیدگی آن را به تعویق می‌اندازد. فلورین موجود در چای سفید سبب محکم شدن ساختار داخلی دندان شده و از پوسیدگی دندان‌ها جلوگیری می‌کند.چای سفید سبب کاهش میزان استیل کولین در سلول‌های مغز شده و با این عمل مانع از تخریب سلول‌های مغز و بروز بیماری آلزایمر می‌شود. درصد بالای آنتی اکسیدان‌های موجود در چای سفید، مانع از تخریب سلول‌های مغزی می‌شود.

کاهش وزن

چای سفید نسبت به چای سبز در کاهش وزن و کاهش توده چربی موثرتر است. چای سفید از طریق افزایش متابولیسم پایه، تجمع چربی در بدن را کاهش می‌دهد. شایان ذکر است که در صورت رعایت رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی، اثرات کاهندگی وزن توسط چای سفید سریع‌تر اثرات خود را نشان می‌دهد.

نحوه استفاده ایمن از جادوگر فندق

اکثر افراد می توانند با کمترین خطر عوارض جانبی از فندق جادوگر استفاده کنند.پمادها و عصاره ها را می توان چندین بار در روز به طور مستقیم روی پوست قرار داد و با خیال راحت برای درمان بواسیر بعد از هر بار اجابت مزاج تجویز کرد. برخی از افراد ممکن است پس از استفاده موضعی فندق جادوگر تحریک پوستی یا واکنش های آلرژیک را تجربه کنند.عصاره فندق روی پوست می تواند به جلوگیری از عوارض جانبی ناخواسته کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت