بسته سلامت

علائم ابتلا به امیکرون چیست؟

تا کنون ۲۵ علامت توسط افرادی که به امیکرون آلوده شده‌اند، گزارش شده که مهمترین آن شامل تب یا لرز، سرفه، تنگی نفس یا مشکل در تنفس، خستگی، دردهای عضلانی یا بدنی، سردرد، از دست دادن حس چشایی یا بویایی، گلودرد یا صدای خشن، احتقان یا آبریزش بینی، تهوع یا استفراغ، اسهال، بالا بودن درجه حرارت بدن، سرفه مداوم، کمردرد، کاهش اشتها، هذیان، سوزش سر دل، نفخ، فلج خواب، و درد شکم است.‌‌

تأثیر این سبزی در کنترل قند خون

آب گشنیز می تواند به کنترل میزان قندخون در افراد دیابتی کمک کند. گشنیز مملو از فسفر، کلسیم، منیزیم، پتاسیم، سدیم و ویتامین ها است که می تواند به افزایش سلامت و تندرستی کمک کند. این گیاه دارویی می تواند سیستم ایمنی را تقویت کند. گشنیز به بهبود عملکرد کبد کمک کرده، حرکات روده را تنظیم می کند و اسهال را بهبود می بخشد. همچنین می تواند به مقابله با ورم ملتحمه، اختلالات قند خون کمک کند.

عناب محافظ کبد است

عناب محافظ کبد است

عناب محافظ کبد است، همچنین‌ سبب‌ کاهش‌ چربی کبد نیز می‌شود‌ ،مصرف عناب‌ برای افرادی که دچار بواسیر‌ هستند، مفید است‌. استفاده از عناب همچنین‌ سردرد‌های ناشی از غلبه‌ صفرا را نیز تسکین می‌دهد‌ برای این منظور‌ افراد باید‌ پنج گرم از هر یک از گیاهان پوست هلیله‌ زرد‌، هلیله‌ کابلی‌ تمبر‌ هندی، عناب‌، گل بنفشه‌، ‌ و تخم خیار را در یک لیتر آب به مدت ۱۰ دقیقه‌ آرام بجوشانند‌، سپس آن را صاف و روزانه‌ سه استکان میل کنند‌.

افزایش طول عمر با نوشیدن قهوه

نوشیدن حداکثر ۳ فنجان قهوه در روز می تواند به طولانی تر شدن عمر کمک کند. قهوه یکی از پرمصرف‌ترین نوشیدنی‌ها در جهان است، اما مطالعات قبلی در مورد اینکه آیا می‌تواند برای سلامتی مفید یا مضر باشد متناقض بوده است. علاوه بر کافئین، این نوشیدنی حاوی مواد معدنی و آنتی اکسیدان نیز است. با این حال، مطالعات دیگر به افزایش خطر ابتلاء به فشار خون بالا و مرگ در اثر بیماری‌های قلبی عروقی اشاره کرده اند..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر- عصر شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه خبری تلخ، مردم ایران و جهان را در

بیشتر

خبر شهادت آیت الله رئیسی همه ما را شوکه کرد.رئیس جمهوری که الحق مردمی بود

بیشتر

در پی حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور، آیت الله رئیسی به شهادت رسید.بالگرد حامل

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت