بسته سلامت

توصیه برای درمان گلودرد

با توجه به شرایط پاندمی کرونا، لازم است در صورت داشتن هرگونه علائم ازجمله گلودرد، با رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از تماس با دیگران، از انتقال آلودگی به سایر افراد پیشگیری کنیم مایعات کافی بنوشید. آب گرم به همراه نمک را غرغره کنید. خوردن عسل. خوردن قرص روی. چای سبز غرغره کنید. زنجبیل را امتحان کنید. استفاده از مکمل‌های گیاهی.از خوردن نوشیدنی لذت ببرید. رطوبت درون خانه را افزایش دهید.

خوراکی های مضر برای کبد

نمک برای کبد شما خوب نیست. شما باید تمام اقدامات ممکن را برای کاهش مصرف نمک مصرفی خود برای حفظ سلامت کبد انجام دهید. مصرف زیاد نمک می‌تواند منجر به احتباس آب در بدن شود. شما باید از مصرف سوپ‌های کنسرو شده و غذاهای فرآوری شده با محتوای سدیم، تنقلات بسته بندی شده مانند چیپس شورخودداری کنید، زیرا سرشار از چربی اشباع و نمک هستند. پنیر فرآوری شده برای کبد شما مضر است.

مواد مقوی مصرف کنید

وقتی بدن شما با سرماخوردگی مبارزه می کند برای اینکه قوی باقی بماند و بتواند درمقابل این بیماری از خود دفاع کند ، به انرژی و غذای مقوی احتیاج دارد.از خوردن غذاهای سرخ شده ، شور ، چرب و شیرین خودداری کنید در عوض از غذاهایی استفاده کنید که سبک و مغذی باشند و هضم آن ها برای بدن آسانتر باشد.برای مثال میوه ها ، سبزیجات ، غلات و پروتئینهای بدون چربی که سرشار از مواد مغذی ، ویتامین ها برای بدن بیمار بسیار مفید ند

خواص گلپر در درمان مشکلات ریوی

از خواص گلپر کمک به درمان مشکلات ریوی و تنفسی است. مصرف گلپر به صورت دم‌کرده می‌تواند سرماخوردگی را درمان کند. درمان اختلالات و عفونت‌های ریوی از خواص گلپر به شمار می‌رود. گلپر خلط آور است و همچنین ضد احتقان است. گلپر به عنوان شل کننده تنفسی بافت ریه به آزاد شدن احتقان کمک می‌کند. چای گلپر برای تخلیه گاز روده بسیار مفید است. نوشیدن دمنوش گلپر نفخ شکم را درمان می‌کند.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

مهدی آبادی – ماجرای اجاره خانه سال هاست دغدغه شهروندان است و در این چند سال

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت