یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

بسته سلامت

هنگام ورزش آب بنوشید

اگر قبل از ورزش و در طول آن آب کافی مصرف نکید، دچار کم آبی خواهید شد. هنگامیکه بدن شما دچار کم آبی شود، بافت ها فشرده می شوند. این فشردگی، اعصاب پشت چشم شما را می کشد و باعث سردرد می شود. مطمئن شوید که قبل، در حین، و بعد از ورزش، آب می نوشید تا در سراسر تمرین، هیدراته بمانید. هر چه بیشتر عرق کنید، باید آب بیشتری بنوشید.

آلوئه ورا تصفیه کننده هوای خانه

جالب است بدانید، برخی از گیاهان علاوه بر زیبایی، هوای خانه شما را نیز تمیز و تصفیه می کنند. گیاه آلوئه ورا علاوه بر زیبایی برای خانه یکی از گیاهان تصفیه کننده نیز هست. آلوئه ورا در حالی که برای رفع بوی هرگونه بوی غذا و سوختگی آشپزخانه آماده است ، هوای فرمالدئید و بنزن را که در لاک ها ، کفپوش ها و مواد شوینده موجود است ، تصفیه می کند. این گیاه در یک مکان آفتابی رشد خواهد کرد.

گل ساعتی کاهش دهنده استرس

گل ساعتی ارام بخش در زمان استرس و بیخوابی استفاده می شده است. همچنین برای درمان سردردهایی که در حالت خاص اتفاق می افتند، موثر است. این گیاه برای افردی که در زندگی بسیار هیجان دارند، آنهایی که خیلی بااحساس، آتشین مزاج و عصبی هستند و به آسانی خشمگین میشوند سفارش می شود. این گیاه خواص ارام بخش سیستم عصبی را دارد و سبب تقلیل سردردهای ناشی از وضعیت هیجانی می شود.

خواص درمانی مارچوبه

خوردن مارچوبه دید چشم را تقویت می کند مارچوبه برای تقویت نیروی جنسی مفید است. مارچوبه ضعف مثانه را برطرف می کند برای تقویت قلب مارچوبه مفید است. مارچوبه ملین است و یبوست را برطرف می کند. مارچوبه تب بر است. مارچوبه بعلت داشتن کلروفیل خونساز است و کسانیکه کم خون هستند باید از آن استفاده کنند. مارچوبه به ساختن گلبولهای قرمز خون کمک می کند مارچوبه برای زنان باردار مفید است

فواید عناب برای پوست و مو

به علت دارا بودن انتی‌اکسیدان‌ها، روند پیری پوست را کاهش می‌دهد. عناب خون را تصفیه و سموم را از بدن دفع می‌کند و سبب روشنی پوست می‌شود. عناب برای خشکی و خارش پوست،استفاده می شود. برای رفع خارش بدن جوشانده عناب را با شکر شیرین کنید، میل شود. خوردن عناب بیماری پوستی گال یا جرب را کاهش می‌دهد روزانه چند دانه میل کنید.

خواص خاکشیر در روزهای گرم تابستان

دانه های خاکشیر کمی ضدعفونی کننده، ضد کرم و تب بر هستند.. ملین و خنک کننده با آب سرد است.
بذر آن بر میزان شهوت و میل جنسی می افزاید و اشتها را باز می کند . تنظیم کننده دستگاه گوارشی بوده و ابتلا معده را به بیماریها مرتفع می سازد. دل مالش و دل ضعفه را از بین می برد. بعنوان خنک کننده در امراض حصبه و آبله تجویز شده است. درصورتی که با شیر تازه خورده شود، بدن را چاق میکند. خاکشیر را بکوبید، شب موقع خوابیدن، کف پا تا مچ را با آن ضماد نمایید، در تسکین و بهبود فشار خون اثر دارد. خاکشیر خواص دیورتیک طبیعی دارد که به سم زدایی و پاکسازی کبد کمک کرده و برای درمان بیماری های کبد من جمله کبد چرب موثر می باشد.

خواص اسفند در لاغری
لاغری با اسفند روشی نوین و کاملا اثبات شده برای افرادی است که قصد کاهش وزن و تناسب اندامشان را دارند .اگر چه بسیاری از ما تاکنون فکر می کردیم که اسپند تنها برای دفع چشم زخم و نظر کارایی دارد می توانید از این گیاه شگفت انگیز برای درمان سایر مشکلات و کاهش وزن و رسیدن به لاغری نیز استفاده نمایید .با توجه به طبیعت گرم اسفند این ماده می تواند در زمینه لاغری بسیار سودمند بوده و اثرات اعجاب بر انگیزی به همراه داشته باشدیکی از راه های کم کردن دور شکم استفاده از گیاه اسفند می باشد. اسفند یا اسپند ۷۰ مرض را درمان می کند، گرم و خشک است و لذا وزن را کم (کاهش وزن و لاغری) می کند و خوردن ۴۰ روز آن باعث روشن شدن حکمت در دل می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت