بسته سلامت

خارش سر و درمان آن

پوست سر خارش دار است که می تواند شما را به دیوانه کند. برای افراد مبتلا به شوره سر، باعث تحریک و رشد بیش از حد سلول های پوست می شود. دکتر کیم می گوید:خاراندن می تواند روند التهابی را که توسط قارچ مالاسزیا پیش آمده، را بدتر کند. شامپوهای ضد شوره که بدون هیچگونه عارضه ای هستند،به مدیریت آن قارچ مزاحم کمک می کند. اگر اینها کار نکنند، متخصص پوست شما می تواند چیزی قوی تر را پیشنهاد کند.

با این ماده معدنی سردرد را فراری دهید

منیزیم یکی از مواد معدنی ضروری برای تنظیم اعمال بدن از جمله کنترل قند خون و بهبود عملکرد اعصاب است، در تحقیقات نشان داده شده است که منیزیم در کاهش میگرن و سردرد تاثیر بسیاری دارد و مصرف روزانه ۶۰۰ میلی گرم منیزیم سیترات به تسکین سردرد و میگرن کمک می‌کند و البته باید توجه داشت که مصرف مکمل منیزیم می‌تواند باعث بروز عوارض گوارشی مانند اسهال در برخی از افراد شود بهتر است با دوز کمتر دوز شروع کنید.

نان بارداراز مصرف چغندر پرهیز کنند

فولات، یک ماده معدنی ضروری در چغندر به رشد عصبی جنین کمک می‌کند.سایر مواد مغذی مانند کلسیم، آهن، پتاسیم نیز در دوران بارداری مفید هستند. با این حال، باید از مصرف زیاد چغندر در دوران بارداری خودداری شود. در مقادیر بیش از حد، بتائین، ترکیب آنتی اکسیدانی چغندر، ممکن عوارض نامطلوبی در دوران بارداری ایجاد کند. سطح بالای نیترات به دلیل پرخوری چغندر، خطر سمیت نیترات را در مادران باردار و جنین افزایش می‌دهد.

علایم امیکرون برای افراد واکسن زده

متخصصان اعلام کرده‌اند که بسیاری از افراد مبتلا به این گونه جدید علائمی شبیه سرماخوردگی را تجربه می‌کنند که با گذر زمان و به صورت خود به خود بهبود پیدا می‌کند. با این وجود، در صورتی که واکسن کرونا را دریافت کرده‌اید و به گونه اومیکرون ویروس کرونا آلوده شده‌اید، علائمی مانند خارش گلو را تجربه می‌کنید. دیگر علائم گونه اومیکرون شامل خستگی، تب، بدن درد، تعریق شبانه، عطسه، آبریزش بینی، حالت تهوع و از دست دادن اشتها می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت