بسته سلامت

برگ سدر برای لایه برداری و ترمیم

از گیاه سدر در شامپو و ترکیبات آرایشی استفاده می شود از گیاه سدر ضمادی درست می شود که اگر بدن با آن شستشو داده شود به اصلاح و لایه برداری پوست کمک می کند برای افرادی که دارای پوست چرب هستند استفاده از سدر راحتر و مناسبتر است. ”سدر “این معجزه ی طبیعی برای ریزش موی خود بکار ببرید تا موهایی شفاف داشته باشید در ضمن سدر موجب ضخیم شدن تارمو گشته و هیچ ضرری هم برای مو ندارد.

مواد لازم برای سلامت قلب شما

برای حفظ سلامت قلب توصیه‌های زیادی وجود دارد که از مهم ترین آن‌ها، دنبال کردن رژیم غذایی سالم غنی از ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری برای این عضو حیاتی است. ویتامین دی زمانی که در معرض آفتاب قرار بگیرد توسط بدن تولید می‌شود و به تنظیم فشارخون کمک می‌کند. کمبود منیزیم با فشارخون بالا مرتبط است پتاسیم یک ماده معدنی برای تنظیم فشارخون شناخته شده است؛ موز و سیب زمینی از جمله منابع غنی از پتاسیم هستند.

این کبودی ها را جدی بگیرید

کبودی بعد از مصرف آسپیرین یا سایر داروهای ضد انعقاد خون، ورم و درد درناحیه ی کبودی، کبودی ایجاد شده بعد از افتادن شدید، بودی همراه با شکستگی، کبودی ای که بعد از دو تا سه هفته بهتر نشده است و یا بعد از چهار هفته اصلا تغییری نکرده است، کبودی زیر ناخن و همراه با درد، کبودی همراه با خونریزی لثه، بینی و دهان، کبودی همراه با خون در ادرار ، مدفوع و چشم ها، کبودی های بی دلیل ، کبودی های بدون درد.

کاهش درد با نارون لغزنده

نارون لغزنده حاوی مواد چسبناکی مانند، ژل است که گلو را پوشش می دهد، و باعث کاهش درد و کاهش تحریک می شود. یک قاشق چایخوری از پوست داخلی آن را با ۲ فنجان آب جوش مخلوط کنید. اجازه دهید، برای چند دقیقه بماند و سپس فشار دهید تا صاف شود. آن را به آرامی در حالی که هنوز گرم است، بنوشید. در واقع، شما می توانید از این راه حل برای درمان هر نوع بیماری تنفسی یا لارنژیت ( التهاب گلو وحنجره) استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دیدار جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی با علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، با دستورات ویژه

بیشتر

کاری – مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی بیان کرد: سازمان حفاظت محیط زیست برای

بیشتر

نسرین کاری- خراسان جنوبی بیش از ۲۰ هزار معلول ثبت شده در سامانه بهزیستی دارد

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت