یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

بسته سلامت

قاتل شوره سر این نوع نمک است

اگر احساس نگرانی درباره داشتن شوره سر دارید، نمک دریا حاضر است که به شما کمک کند. در نتیجه، از آنجا که نمک دریا گردش را تحریک می کند، پس برای جذب بیش از حد چربی بر روی پوست سر و کمک به مهار ریشه ی شوره ی سر مفید خواهد بود. به عنوان یک نتیجه، میتوانید نمو دریا را در پوست سر خود به کار ببرید. پس، با ماساژ دادن محلول آب نمک بر روی پوست سرتان، موهای شما از شوره ی سر خلاص خواهد شد.

مضرات خلال دندان

وقتی خلال را بین دندان ها نگه می دارید که غذاها را خارج کنید، باعث پوسیدگی و خونریزی می شود. اگر این کار را برای طولانی مدت انجام دهید باعث خرابی کل دندانها می شود. استفاده مکرر نه تنها روی دندان ها، بلکه روی لثه نیز تاثیر می گذارد. وقتی از خلال دندان استفاده می کنید، در این مرحله تمایل دارید خلال دندان را بجوید که آن از چوب یا پلاستیک درست شده است و این باعث آسیب به مینای دندان می شود.

لاغری با نخود فرنگی

نخودفرنگی یک ماده غذایی همه کاره است افزودن زیاد این ماده غذایی، برای کاهش وزن سریع می باشد. مصرف زیاد نخودفرنگی موجب بالا رفتن سریعتر قند خون نسبت به مواد غذایی دیگر می شود. به طور کلی بهتر است از بیشتر از مواد غذایی در رژیم خود استفاده کنیم که شاخص گلیسیمی پائینی دارند، . این بدان معناست که یک وعده از این مواد غذایی تاثیر زیادی بر روی قند خون ندارد. نخود فرنگی خشک استفاده کنید

پنیر را با چه مواد غذایی بخوریم؟

برخی از خوراکی‌ها یک ترکیب مفید با پنیر می‌سازند. گردو، زیره، سیاه دانه، ترخون، کشمش، انگور و آویشن جزو مواردی هستند که ترکیب عالی با پنیر می‌سازند. علاوه بر این خوردن این مواد غذایی با پنیر به عنوان غذا برای شام توصیه می‌شود.عسل هم یکی دیگر از مواد غذایی است که به خاطر خاطر طعم گرم، می‌تواند باعث متعادل شدن طبع سرد وتر پنیر شود. ترکیب پنیر و انواع مربا هم، از میزان سردی طبع پنیر می‌کاهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت