یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

بسته سلامت

شیرین بیان عالی برای سم زدایی

شیرین بیان به تعداد زیادی از دیگر گیاهان دارویی اضافه می شود تا خواص درمانی آن ها را تقویت کند. شیرین بیان برای سم زدایی بدن عالی است. این گیاه دارویی می تواند ۱۲۰۰ سم را از بین ببرد.افرادی که دارای فشار خون بالا و یا مشکلات قلبی می باشند نباید از شیرین بیان استفاده کنند. همچنین خانم های باردار نباید شیرین بیان بخورند. خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی ریشه شیرین بیان می تواند بر وضعیت پوست تاثیر بگذارد.

علف لیموتمیز کننده هوای اتاق

علف لیمو باعث می‌شود فضای خانه بوی خوبی داشته باشد. سعی کنید هر شب چند قطره از روغن علف لیمو را در یک دستگاه بخار بسوزانید. از این علف برای عطردرمانی و درمان تشویش و اضطراب هم استفاده می‌شود. خواص ضد باکتری این علف می‌تواند باعث درمان سرماخوردگی و سرفه شود. مقداری از علف لیمو را در آب جوش بپزید و بخار آن را استنشاق کنید.علف لیمو برای دفع حشرات نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خطر سکته مغزی برای مبتلایان کرونا

محققان می‌گویند ما شاهد شیوع بسیار بالای بیماری‌های عروقی و لخته شدن خون، به عنوان مثال سکته مغزی و حمله قلبی، در میان بیماران کووید هستیم. ما تمایل داریم کووید را در درجه اول یک بیماری تنفسی بدانیم، اما حقیقت این است که بیماران مبتلا به کرونا سه برابر بیشتر در معرض سکته مغزی یا حمله قلبی هستند. شواهد نشان می‌دهد ویروس به شدت به سلول‌های که رگ‌های خونی را پوشانده‌اند آسیب می‌زند.

علائم عفونت ریه

وقتی به عفونت ریه مبتلا هستید ممکن است عضلات و کمر شما درد بگیرد. گاهی اوقات التهاب عضلات ایجاد شده که در صورت ابتلا به عفونت منجر به درد بدن نیز می شود.آبریزش بینی و سایر علائم شبیه آنفولانزا مانند عطسه اغلب با عفونت ریه مانند برونشیت همراه است.تنگی نفس به این معنی است که احساس می کنید تنفس دشوار است یا اینکه نمی توانید کامل نفس بکشید. اگر در تنفس مشکل دارید ، باید فوراً به پزشک مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت