بسته سلامت

سیستم ایمنی کارا مانعی برای بیماری

فرادی که سیستم ایمنی کارا دارند و بدنشان به اندازه کافی ایمن است ریسک کمتری برای ابتلا به کرونا دارند؛ بنابراین هرچه تلاش کنیم بدن سالمی داشته باشیم در همه بیماری‌ها آسیب پذیری کمتری داریم که این مهم از طریق تغذیه مناسب و ورزش امکان پذیر می شود. اصلاح عادت‌های غلط در غذا خوردن و سبک زندگی ما را در برابر بیماری‌های مختلف از جمله کرونا مصون می‌کند. از استرس هم دوری کنید.

ژل آلوئه ورا برای درمان بواسیر

از ژل آلوئه‌ورا در طول تاریخ برای درمان بواسیر و بیماری‌های مختلف پوستی استفاده می‌شده است. تصور می‌شود که دارای خواص ضدالتهابی است که می‌تواند به کاهش تحریک کمک کند.اگرچه شواهد بالینی کافی در مورد اثربخشی ژل آلوئه‌ورا برای بواسیر وجود ندارد، اما مرکز ملی سلامت و بهداشت آن را برای استفاده موضعی بسیار ایمن ذکر کرده است.ژل خالص آلوئه‌ورا را می‌توان از داخل برگ‌های گیاه آلوئه‌ورا برداشت کرد.

تاثیر واکسیناسیون بر نوزادان

مادرانی که واکسن کرونا دریافت کرده اند، می‌توانند حتی آنتی‌بادی‌ها را از طریق شیردهی منتقل و از نوزاد خود محافظت کنند. در دانشکده پزشکی دانشگاه کالیفرنیا به بررسی تاثیرات جانبی واکسن کرونا بر مادران شیرده و نوزادان آنان پرداختند و دریافتند که واکسیناسیون با واکسن فایزر و مدرنا همان علائم سیستمیک گزارش شده در زنان غیرشیرده را ایجاد می‌کند اما هیچ عوارض جانبی جدی واکسن کووید در نوزادان شیرخوار وجود ندارد.

معایب لمینت کردن دندان ها

بعد از چسباندن لمینت بر روی دندان رنگ و شکل آن قابل تغییر نیست. هزینه نسبتا گرانی دارد. در صورت شکستن باید تعویض شود. اگر کمی تراش زیادتر از حد باشد لمینت ممکن است زودتر بیفتد. کاربردی در دندان ها با پوسیدگی وسیع و یا پر کردگی های قدیمی ندارد. بهرحال لمینت دندان برای زیبا نشان دادن لبخند و دندان ها استفاده می شود اگر دندان های بد رنگ و بد فرم با فاصله دارید لمینت به شما پیشنهاد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سربازی – رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس در آئین تجلیل از خیرین مدرسه

بیشتر

دادرس مقدم – «همه ما برای بارش باران دعا می‌کنیم اما غافل از آنکه خدا به

بیشتر

یادم می آمد که مسئولان ما خوششان آمده بود که هر موضوعی پیش می آمد

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت