بسته سلامت

جوش شیرین برای سفید کردن دندان

شما قطعاً می توانید از جوش شیرین استفاده کنید تا دندان های خود راسفید کنید، چون اغلب محصولات مورد حمایت انجمن دندانپزشکان هم اکنون جوش شیرین را به عنوان یکی از ترکیبات خود دارند. بلکه بهتر عمل می کند چون خالصتراست.رایج ترین دستورالعمل شامل تهیه خمیری از جوش شیرین و کمی آب است.این خمیر را روی مسواک خود قرار دهید و دندانهایتان را به مدت دو دقیقه دو بار در روز مسواک بزنید.

نوشیدنی که مغزتان را فعال می کند

نوشیدن یک فنجان چای می‌تواند قدرت مغز را افزایش داده و عملکرد آن را در کارهای خلاقانه بهبود بخشد. یافته‌های پژوهش نشان می‌دهد نوشیدن چای بر حسب عادت، ممکن است مزایای شناختی و همچنین مزایایی برای سلامتی به همراه داشته باشد که به داشتن عمر طولانی‌تر کمک می‌کند.آنها همچنین دریافتند چای باعث افزایش عملکرد شناختی در کارهای پیچیده می‌شود که چای می‌تواند به بهبود آن کمک کند.

این افراد اصلا نباید ترشی بخورند!

افرادی که اسید معده‌شان بسیار است و اشخاص مبتلا به التهاب مری که معمولا در اثر برگشت اسید معده به مری ایجاد می‌شود. بیماران دچار ریفلاکس معده که معمولا احساس ترش‌کردن و سوزش سر دل دارند، به غیر از ترشی، از مصرف هرگونه موادترش مانند مرکبات، لواشک پرهیز کنند زیرا مصرف این خوراکی‌ها سبب تشدید علایم بیماری‌شان می‌شود. اشخاص مبتلا به زخم‌معده و اثنی‌عشر هم بهتر است استفاده نکنند..

کمپرس سرد برای سردرد میگرنی

کمپرس سرد خصوصا برای سردرد‌های میگرنی موثر است و می‌تواند هرگونه التهابی را کاهش دهد. می‌توانید از ژل کمپرس، تکه‌های یخ که در حوله‌ای پیچیده‌اید یا از یک کیسه سبزیجات منجمد که در فریزر دارید استفاده کنید. کمپرس را به مدت پانزده دقیقه روی سرتان نگه دارید و سپس پانزده دقیقه استراحت کنید. گفته می‌شود که سرما، رگ‌های خونی را منقبض کرده و باعث می‌شود درد کمتری احساس کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سربازی – رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس در آئین تجلیل از خیرین مدرسه

بیشتر

دادرس مقدم – «همه ما برای بارش باران دعا می‌کنیم اما غافل از آنکه خدا به

بیشتر

یادم می آمد که مسئولان ما خوششان آمده بود که هر موضوعی پیش می آمد

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت