بسته سلامت

بامیه و کاهش وزن

بامیه به دلیل وجود پلی ساکاریدها خاصیت چربی سوزی دارد و باعث کاهش وزن می‌شود. از آنجایی که بامیه جز مواد غذایی کم کالری با فیبر فراوان و مواد معدنی غنی است، مصرف آن به صورت خام یا پخته، مانع بروز چاقی می‌شود. فیبر موجود در این گیاه به فرد احساس سیری طولانی مدت می‌دهد و مانند یک ضد اشتها عمل می‌کند. همچنین بامیه به دفع آب اضافی و سموم بدن کمک می‌کند، آن را در برنامه غذایی تان بگنجانید.

مبارزه با درد پشت؛ ورزش های کششی

انجام ورزش های کششی برای کاهش درد پشت و حتی از بین بردن آنها موثر است. بهترین راه برای پیشگیری از کمر درد انجام مرتب و منظم تمرینات کمر و تمرین درمانی است. توصیه می شود که حرکات کششی و تقویتی کمر را حداقل برای دو یا سه بار در هفته انجام دهید. راه موثر دیگر برای پیشگیری از کمر درد و همچنین پا درد انجام دادن کار های روزانه به شیوه صحیح و به کارگیری شیوه های صحیح حرکات است.

عناب تقویت کننده سیستم ایمنی بدن

عناب، داروی گیاهی موثری در تقویت سیستم ایمنی بدن است عناب میوه‌ای با خواص دارویی قابل توجهی است که بنابر اعلام یکی از اعضای دانشگاه علوم پزشکی یزد با تقویت سیستم ایمنی بدن می‌تواند با توجه به شیوع آنفلوانزا و کرونا نقش موثری در پیشگیری از آنها ایفا کند. یکی از کاربردهای دیگر عناب استفاده از آن به عنوان تصفیه‌کننده خون است به طوری که از این میوه به عنوان یک داروی خونساز یاد می‌کنند.

قسمت های از مرغ که نباید خورد!

به جز باکتری هایی که در پوست مرغ جمع می شوند، چربی زیادی را در خود ذخیره می کند و در نتیجه منجر به افزایش وزن و افزایش سطح کلسترول در خون می شود، بنابراین بهتر است آن را خارج کرده و نخورید. زیرا آن ها به طور غیرمستقیم مواد شیمیایی را که برای بدن بسیار خطرناک است ذخیره می کنند خوردن آن گاه به گاه بال ممکن است خطری نداشته باشد اما زیاده روی در خوردن بال مرغ، باعث بیماری و تومور می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند ،

بیشتر

امین جم – از پنجشنبه هفته پیش و با شروع تبلیغات نامزد های انتخابات مجلس

بیشتر

نسرین کاری- برای اولین بار در تاریخ اسکواش خراسان جنوبی ۴ بازیکن نوجوان به نام

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت