بسته سلامت

بربرین کاهش دهنده وزن

بربرین یکی از موثرترین مکمل های طبیعی است بربرین به عنوان مکمل کاهش دهنده وزن نیز عملکرد مطلوبی را به نمایش گذاشته است. مصرف ۵۰۰ میلی گرم بربرین به صورت سه بار در روز، به طور متوسط سبب کاهش وزن می شود. محققان معتقد هستند که این اثر کاهنده وزن ناشی از بهبود عملکرد هورمون های تنظیم کننده چربی است. بربرین در عین حال می تواند رشد سلول های چربی را نیز در سطح مولکولی مهار کند.

رهایی از پوکی استخوان

پوکی استخوان در مراحل اولیه هیچ نشانه خاصی ندارد ولی زمانیکه این بیماری شدید می شود علامت ها به سرعت به سراغ بیمار می آید. کمردرد یکی از شایع ترین علامت های بروز پوکی استخوان است این بیماران با کوچکترین ضربه ای ممکن است دچار شکستگی در پا شوند در سنین بالاتر به دلیل کاهش تراکم استخوانی نباید، از استفاده کلسیم، شیر، لبنیات، ورزش و قرارگرفتن در معرض نور خورشید غافل شد.

دوش آب گرم کاهش التهاب عضلات

برخی برای کاهش التهاب در عضلات، مفاصل و تاندون ها دوش آب سرد را پس از ورزش توصیه می کنند. آب سرد دارای خواص احیا کننده است، در نتیجه، این اقدامی منطقی به نظر می رسد. با این وجود، بهتر است دوش آب گرم را امتحان کنید که به عضلات در کسب آرامش و شل شدن کمک می کند. آب گرم ممکن است به بهبود التهاب و سطوح قند خون کمک کند. گرمای آب به بهبود شرایط التهابی بدنتان کمک می کند.

بهار نارنج اشتها آور و ضد سرفه است

بهارنارنج برای نرم کردن پوست های خشک و جلوگیری از شکنندگی مویرگ ها استفاده می شود. درمان دردهای متواتر شکمی، نفخ، اسپاسم، سوء هاضمه، فشارهای عصبی و ناراحتی های مربوط به هیجان و عاطفه نیز از موارد مصرف اسانس بهار نارنج هستند.دم کرده گل درخت بهارنارنج برای برطرف کردن قولنجهای عصبی مفید است. عصاره و آب این گیاه در صافی و درخشندگی پوست موثر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – “اینُو نُونُون نَعنَیِی نَنِی اینُونِه”، سخت است خواندنش اما آنها که این چند

بیشتر

امین جم – فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

آدینه – نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت