بسته سلامت

پوست انبه را دور نریزید

پوست انبه علاوه بر دارا بودن طیف وسیعی از ترکیبات، مواد مغذی و ویتامین‌ها که در درمان بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات سلامتی نقش دارند، از تشکیل سلول‌های چربی در بدن جلوگیری می‌کند که یک روش ایمن و موثر برای کاهش یا حفظ وزن است.میوه انبه همراه با پوست حاوی یک گروه قوی از ویتامین‌ها و مواد معدنی مانند مس و گروهی از فیبر‌های مهم بدن است. پوست انبه را می توان خام یا پخته میل کرد.

عناب با خواصی شگفت انگیز

عناب یک گیاه دارویی است. چای عناب در آسیا یک نوشیدنی گوارا محسوب می‌شود که به جلوگیری از سرماخوردگی نیز کمک می‌کند.اگر دچار سرماخوردگی شده‌اید و از خشکی سینه و سرفه رنج می‌برید، عناب داروی گیاهی مناسب است.عناب دارای لعاب فراوان، پروتئین، مواد قندی و مقدار زیادی ویتامین C است. عناب به دلیل داشتن لعاب زیاد، نرم کننده سینه و ضد سرفه است. عناب دارای خواص ضد سرطان است.

کرونا دلتا در فضای باز هم واگیردار

فضای آزاد نیز امکان ابتلا وجود دارد، زیرا سرعت سرایت دلتا بسیار بالاست و لذا هر فردی که از خانه خارج می شود حتما باشد ماسک داشته باشد. انتقال ویروس معمولی کرونا حین گفت وگوی دو نفر با هم بدون ماسک و در فضای باز اندک است، اما انتقال ویروس دلتا در این شرایط و بدون ماسک بسیار بیشتر است.همچنین میزان اقامت بیماران کرونای دلتا نسبت به جهش های قبلی این ویروس در مراکز درمانی ۲.۵ روز بیشتراست.

راهی برای تحریک انرژی طبیعی

نوشیدنی سبز یک نوشیدنی غلیظ گیاهی است که مملو از مواد مغذی، آنزیم‌ها و آنتی اکسیدان های مانند کلروفیل و کاروتنوئیدها است. آنها سرشار از آهن، کلسیم، بتاکاروتن، پتاسیم، ویتامین و فولات هستند. مصرف نوشیدنی سبز صبحگاهی می‌تواند راهی عالی برای تحریک انرژی طبیعی بدون استفاده از نوشیدنی‌های کافئین دار باشد. نوشیدنی سبز برای کسانی که می‌خواهند وزن اضافی خود را کاهش دهند شگفت انگیز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – “اینُو نُونُون نَعنَیِی نَنِی اینُونِه”، سخت است خواندنش اما آنها که این چند

بیشتر

امین جم – فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

آدینه – نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت