بسته سلامت

کاهش فشار خون با ورزش

برای کاهش فشار خون افراد مبتلا باید حدود ۳۰ دقیقه ورزش هایی مانند پیاده روی سریع انجام دهند . افرادی که دچار تنگی و گرفتگی هستند نیز باید تحت کنترل و مشورت پزشک به انجام ورزش بپردازند و در صورتی ورزش را قطع کنند که درد یا احساس سنگینی در قفسه سینه نمایند.اگر فرد نتواند با تغذیه مناسب و کاهش وزن فشار خون خود را کاهش دهد ناگزیر است از داروها کمک بگیرد .

فواید دانه‌های چیا برای سلامتی

دانه های چیا منابع خوبی از اسیدهای چرب امگا ۳ هستند و از قلب در برابر اثرات کلسترول و مشکلات شریانی محافظت می کنند. مصرف منظم این دانه ها منجر به کاهش فشار خون و از بین رفتن مشکلات گردش خون می شود. مواد معدنی ضروری در دانه های چیا منجر به بهبود سلامت استخوان ها می شود. اسیدهای چرب ضروری و پروتئین های این دانه ها انرژی بدن را تقویت می کند

فواید بی نظیر سیر

سیر، دستگاه گوارش را تقویت کرده و بیماری‌های مرتبط با معده را کاهش می‌دهد. اگر سیستم هضم شما خوب نیست، شروع به مصرف سیر کنید. سیر غشاء معده را تحریک می‌کند و هضم هر چیزی را آسان می‌کند؛ بنابراین تأخیر نکنید و استفاده از سیر را شروع کنید.سیر برای سلامت قلب مفید و در پیشگیری از بیماری‌های مرتبط با قلب مفید است و منجر به کاهش کلسترول و کاهش حملات قلبی می‌شود.

چگونه کره را در فریزر نگهداری کنیم؟

بسته‌بندی به‌کاررفته برای کره‌ها مستقیما بر طول عمر و کیفیت آنها تاثیر می‌گذارد. بسته‌بندی‌های کاغذی می‌توانند کیفیت و طعم کره را زودتر خراب کنند. به‌علاوه، تماس کره با نور و هوا به‌راحتی بافت سفت آن را تخریب می‌کند، درحالی که نور هم می‌تواند طعم طبیعی کره را از بین ببرد. برای این‌که کره شما بهترین کیفیت خودش را حفظ کند، حتما آن را در شرایط کاملا تازه و سالم درون فریزر قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – “اینُو نُونُون نَعنَیِی نَنِی اینُونِه”، سخت است خواندنش اما آنها که این چند

بیشتر

امین جم – فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

آدینه – نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت