بسته سلامت

رایج ترین نشانه زخم معده

رایج‌ترین نشانه زخم معده، جای تعجبی نیست که درد معده باشد و معمولا احساس متوسطی از گرفتگی و سوزش در ناحیه شکم است.از آنجا که زخم‌ها به معنای واقعی کلمه زخم‌ها در پوشش معده یا روده کوچک است، درد در ارتباط با ترشح اسید در روده‌ها است و در آن زمان اتفاق می‌افتد. درد معمولا بین وعده‌های غذایی و در شب، زمانی که اسید در معده وجود دارد، اما هیچ غذایی برای عمل به عنوان یک بافر وجود ندارد

چه زمانی بیمار کرونای سی تی می شود؟

سی تی اسکن در بیماران کرونایی باید زمانی انجام شود که فرد دچار علائمی شده باشد؛ مثلا تنگی نفس شدید، سرفه، یا درصد اشباع اکسیژن بیمار کمتر از ۹۳ درصد باشد. به طور علمی سی تی اسکن نباید همین طور انجام شود، بلکه باید زمانی انجام شود که فرد دچار علائم شده باشد؛ مثلا تنگی نفس شدید، سرفه و خلط زیاد داشته باشد. همچنین تب بیمار بعد از گذشته ۴ -۵ روز برطرف نشودباید بیمار سی تی اسکن بدهد.

توصیه‌هایی برای افزایش وزن

افرادی که کمبود وزن دارند باید وزن اضافه کنند، اما چگونه؟ شما باید بدانید چگونه به شیوه‌ای سالم وزنتان را بالا ببرید.کالری بیشتری نسبت به مقداری که بدنتان می‌سوزاند بخوریدهرچند این توصیه پشتوانه علمی محکمی ندارد اما منطقی به نظر می‌رسد. اگر یک سیستم، ورودی بیشتری نسبت به خروجی‌اش داشته باشد به احتمال بسیار زیاد، ورودی‌ای مازاد توسط سیستم ذخیره خواهند شد.رژیم غذایی‌تان پرپروتئین باشد.

گردن درد را چگونه تسکین دهید؟

ورزش‌های قدرتی بر اساس افزودن فشار وارد بر عضلات به صورت تدریجی، باعث قوی‌تر شدن و انعطاف‌پذیری بیشتر آن‌ها می‌شوند. ورزش می‌تواند به تسکین گردن درد کمک کرده و آن را منعطف‌تر و قوی‌تر کند، ضمن اینکه گرفتگی آن را نیز کاهش می‌دهد.انجام یک ست ساده از تمرینات می‌تواند گردن دردتان را تسکین دهد:. سرتان را کمی به جلو و عقب حرکت بدهید و سپس تدریجاً شروع کنید به حرکت دادن سر به راست و چپ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – “اینُو نُونُون نَعنَیِی نَنِی اینُونِه”، سخت است خواندنش اما آنها که این چند

بیشتر

امین جم – فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

آدینه – نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت