بسته سلامت

سم‌زدایی بدن با برنج

از خواص برنج می‌توان به سم زدایی و افزایش ادرار اشاره کرد. با استفاده از برنج و پوسته آن می‌توان ادرار خود را افزایش داد و سموم و چربی‌های اضافه بدن را از بین برد. کسانی که دچار چاقی یا چربی اضافه در خون هستند، می‌توانند از طریق پوسته برنج مشکل خود را حل کنند.از آنجایی که برنج حاوی نشاسته می‌باشد، در نتیجه می‌تواند برای درمان بیماری روده موثر باشد. نشاسته موجود در برنج موجب رشد باکتر‌های مفید روده می‌گردد.

مواد غذایی حاوی کلسیم

غنی‌ترین منابع کلسیم عبارتند از: ماست، شیر، ، پنیر سویا، ساردین و ماهی آزاد کنسرو شده همراه با استخوان، مواد غذایی غنی شده از کلسیم همچون آب میوه و نان. مصرف روزانه چند وعده از مواد فوق، کهنسالی را به تأخیر می‌اندازد.روش سهل دستیابی به کلسیم، مصرف شیر و ماست کم چربی یا بی چربی است. برای تأمین کلسیم بدن مصرف میوه‌های خشک، محصولات لبنی، کلم، آب اسفناج؛ سبزیجات برگ، را افزایش دهید.

واکسن عامل اصلی مهار شیوع کووید۱۹

واکسیناسیون عامل اصلی کاهش عفونت‌های کووید-۱۹ است و قرنطینه تاثیر چندانی در این زمینه ندارد. قدرت سیستم ایمنی در برخی افراد بالا بوده و در برخی ضعیف است و این امر در میزان شدت بروز علائم بیماری کرونا موثر است. همچنین پس از تزریق دو دوز واکسن، میزان عفونت ها و موارد بستری در بیمارستان در سنین بالای ۶۵ سال به سرعت کاهش یافت و مهمتر اینکه این روند در افراد جوان تر نیز ادامه داشت.

کمپرس سرد بعد کشیدن دندان

کمپرس سرد می تواند به کاهش التهاب، جلوگیری از کبودی و تسکین درد کمک کند. به همین دلیل استفاده از کمپرس سرد با یخ روی صورت در قسمت مورد نظر می تواند واقعاً کمک کننده باشد.شما باید فوراً بعد از کشیده شدن دندان، به طور متناوب و به مدت ده دقیقه از کمپرس سرد روی صورت خود استفاده کنید. بعد از این ده دقیقه ها، مدتی استراحت کرده و دوباره شروع کنید. همچنین مهم است که از گرما دور باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت