بسته سلامت

صبحانه تنظیم کننده قند خون است

صرف نظر کردن از صبحانه، ارتباط زیادی با اشتها دارد. نخوردن صبحانه باعث کاهش تدریجی قند خون می‌ شود و این مسئله فرد را بیشتر به سمت ریزه‌ خواری به خصوص خوردن شیرینی‌ جات می ‌کشاند. همین مسئله نیز دزد انرژی است. محققان دانشگاه ناتینگهام ثابت کرده‌ اند افرادی که صبحانه نمی ‌خورند در طول روز میل بیشتری به خوردن غذاهای شیرین و چرب دارند. این مسئله نیز میزان انرژی را کاهش می ‌دهد.

شیره انگور برای جوانسازی پوست

شیره انگور کلیه خواص میوه انگور را داراست و نه تنها مشکلات گوارشی را برای فرد به همراه ندارد بلکه راحت هضم و جذب خواهد شد؛ بنابراین افرادی که معده ضعیفی دارند، مصرف شیره انگور برای آن ها مناسب تر از خود انگور خواهد بود. این ماده غذایی سرشار از آهن است بنابراین اگر افراد از ضعف عمومی بدن، فقرآهن و یا کم خونی رنج می برند، شیره انگور جایگزین بسیار خوبی برای مصرف دارو های شیمایی خواهد بود.

با آب هم ممکن است مسموم شوید

نوشیدن زیاد آب در برخی موارد منجر به مسمومیت با آب و در نتیجه بروز حالات زیر می‌شود: پایین آمدن سطح سدیم بدن که منجر به بسیاری از مشکلات سلامتی مانند سردرد و گیجی می‌شود. کاهش سطح سدیم همچنین در موارد پیشرفته منجر به اسپاسم عضله، تشنج صرع و کما، فشار خون بالا، دوبینی، کاهش تمرکز و تنگی نفس می‌شود. تجمع مایعات در اطراف مغز و درنتیجه افزایش فشار در جمجمه می‌شود.

استفاده از آسپرین بعد از واکسن کرونا

استفاده از آسپرین و مسکن‌های رایج پس از دریافت واکسن کرونا اشکالی ندارد. با این حال، مصرف آسپرین تنها در صورتی باید انجام شود که فرد به دلیل سایر بیماری‌ها مشکلی با مصرف آن نداشته باشد.همچنین توصیه می‌شود افراد پیش از دریافت دوز نخست واکسن کرونا از آسپرین استفاده نکنند، اما استفاده از آن پس از دریافت واکسن بلامانع است. برخی افراد ممکن است عوارض جانبی پس از دریافت واکسن بروز دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت