بسته سلامت

فواید آب برنج برای مو

آب برنج می تواند به عنوان درمانی طبیعی آنتی اکسیدان هایی قدرتمند، ویتامین ها و مواد معدنی مختلف را ارائه کند که به سمزدایی مو کمک کرده، سلامت آن را بهبود بخشیده و آن را تقویت می کند.هر زمان که موی خود را شانه می کنید و به آن حالت می دهید، احتمالا متوجه می شوید که کمی کشیده می شود. آب برنج می تواند به افزایش کشسانی مو کمک کند، از این رو، احتمال آسیب دیدگی آن کاهش می یابد.

گزگز پا نشانه مشکلات طناب نخاعی!

بعضی از مشکلات مربوط به طناب نخاعی می توانند سبب بی حسی پاها شوند که شناخته شده ترین آن ها ام اس است. ام اس می تواند سبب ضایعاتی در طناب نخاعی شود اما باید دیگر علت های بالقوه را نیز مدنظر داشت.کمبود ویتامین نیز می تواند موجب مشکلاتی در طناب نخاعی شود، همان طور که یک تومور، آبسه و دیگر توده ها در این ناحیه می توانند مشکلاتی ایجاد کنند. بهترین راه چکاپ بابت ام اس تان است.

وقتی زور ماسک‌ها به کرونا نمی‌رسد

اگر برای جلوگیری از ابتلا به کرونا، تنها زدن ماسک را موثر می‌دانید سخت در اشتباهید چراکه ماسک‌ها بدون فاصله‌گذاری اجتماعی از پس مهار این ویروس بر نمی‌آیند. ه فاصله‌گذاری اجتماعی و نه پوشیدن ماسک به تنهایی نمی‌تواند برای جلوگیری از شیوع ویروس کووید۱۹ کافی باشد؛ مگر آنکه تقریبا کل جمعیت یک جامعه به یک مورد به طور دقیق پایبند باشند. و در نهایت واکسن برای جلوگیری از تداوم همه‌گیری لازم است.

تاثیر کرونا بر روند ذخیره سازی خون!

شیوع کرونا تاثیری بر روند ذخیره سازی خون بند ناف ندارد. زمانی که زایمان در بیمارستان‌ انجام می شود، ذخیره سازی خون بند ناف انجام می شود. بلافاصله خون بند ناف از مادر گرفته می‌شود، بنابراین مشکلی برای مبتلا شدن و درگیری به ویروس کرونا وجود نخواهد داشت. مادرانی که به هر دلیلی به کرونا مبتلا شده و یا کوچک ترین علامتی از بیماری های خاصی داشته باشند که در روند کار تاثیر بگذارد، قرارداد آن‌ها کنسل خواهد شد

عادات اشتباه روزه داری

یکی از عادات غذایی غلط روزه داران این است که به دلیل تشنگی زیاد افطار را با آب سرد و یا نوشیدنی های سرد شروع می کنند. توصیه می شود افطار را با نوشیدنی های آب گرم مانند آب جوش، چای کم رنگ و شیر گرم آغاز کنند، پس از آن می توانند از خرما یا کشمش استفاده کنند، زیرا این دو سبب کنترل اشتها می شود و از پرخوری به هنگام افطار پیشگیری می کند. علاوه بر آن، مصرف خرما در ماه مبارک رمضان در تنظیم قند خون بسیار مفید است، از این رو توصیه می شود که در وعده افطاری سه تا پنج عدد خرما مصرف شود، خرما منبع خوبی از مواد مغذی، قند، فیبر و پتاسیم است که از مصرف بیش از حد خرما نیز مانند سایر شیرینی ها پرهیز شود. مصرف آب زیاد به هنگام افطار سبب اختلال در هضم مواد غذایی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت