بسته سلامت

روزه داری افزایش مقاومت بدن

بسیاری از ما از استرس در یک نقطه یا موضوع رنج می بریم دلایل مختلفی وجود دارند که استرس
می تواند به آن ها مرتبط باشد. با روزه گرفتن در حال بهبود مقاومت بدن با استرس هستید استرس تا حدی ناشی از رادیکال های آزاد در بدن است رادیکال های آزاد با مولکول های دیگری در بدن واکنش می دهند و باعث می شوند که بدن استرس بیشتری داشته باشد. روزه گرفتن به کاهش استرس کمک می کند.

ضدعفونی کردن در دوران همه گیری

تمیز کردن با آب و صابون به جای استفاده از اسپری های ضد عفونی کننده کافیست. تمیز کردن معمول که حداقل یک بار در روز با صابون یا مواد شوینده انجام می شود، می تواند به طور قابل توجهی میزان ویروس را در سطوح کاهش دهد.همچنین ضد عفونی کردن فقط در مدارس و منازلی که مورد مشکوک یا تایید شده ابتلا به کووید-۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته وجود داشته است، توصیه می شود

خوددرمانی برای مبتلایان، ممنوع

اگر افرادی در خانه دیابت دارند، باید به پزشک مراجعه کنند. زیرا باید قندشان کنترل شود، در غیر این صورت عوارض و شدت بیماری در افزاد افزایش می یابد. در عین حال سرفه هایی که زندگی بیمار را مختل کند نیز محل رجوع به پزشک است. اگر سرفه های شدید دارند و علی رغم خوردن دارو سرفه شان کنترل نمی شود، باید مراجعه کنند. به پزشک مراجعه کرده و با خودشان شوخی نکنند.

هنداوانه به دفع سموم کمک می کند

هندوانه به دفع سموم از بدن کمک می‌کند و محتوای بالای ماده معدنی پتاسیم در آب هندوانه عملکرد کلیه را بهبود می‌بخشد و اسید اوریک، قند و سایر سموم موجود در خون را فیلتر می‌کند. هندوانه سرشار از آب و فیبر است که سلامت دستگاه گوارش را تقویت می‌کند آنتی اکسیدان‌های حیاتی موجود در آن که میکروبیوم خوب روده را تقویت می‌کنند، به بهبود هضم غذا در طول تابستان کمک می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت