بسته سلامت

روزه‌داری موجب ابتلا به کرونا نمی شود

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گفت: روزه‌داری هیچ دلیل و زمینه‌ای را برای ابتلا به کرونا ایجاد نمی‌کند بلکه مطالعاتی انجام شده که روزه‌داری باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود.دکتر فرشید عابدی افزود: حتی مطالعاتی انجام شده که روزه داری خود باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. به همین دلیل هیچ ممنوعیتی در رابطه با روزه داری در حوزه بیماری کرونا به جز بیماری خاص وجود ندارد.

لزوم ماسک در دورهمی‌های خانوادگی

رئوفی متخصص فیزیولوژی پزشکی گفت: در دورهمی‌های خانوادگی عمدتا از ماسک استفاده نمی‌شود و این امر علت اصلی انتقال ویروس کرونا است. در فضاهای عمومی باز یا بسته دارای تهویه هوا ماسک کفایت می‌کند، اما در برخی اماکن نظیر بخش‌های کرونایی مراکز درمان استفاده از عینک محافظ نیز ضروری است. استفاده از دو ماسک خطر گسترش کرونا را ۸۱ درصد کاهش می‌دهد

از خوردن سیاه دانه غافل نشوید

دمنوش سیاه دانه یکی از مواد بسیار موثر برای افزایش سیستم امنی بدن و پیشگیری از ابتلا به کرونا است. این ماده، خواص درمانی بسیاری دارد که مهم ترین آن، تقویت سیستم ایمنی بدن است. سیاه دانه همچنین به دلیل داشتن آهن و پتاسیم فراوان، باعث درمان مسمومیت خونی و یبوست می شود. معجون سیاه دانه و عسل علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن، برای درمان سرماخوردگی نیز مفید است.

سم زدایی روده و کبد با ترب

ترب برای سم زدایی و انواع مختلف رژیم مناسب است چرا که حاوی الیاف رژیمی بسیار شناخته شده ایی است که می تواند دستگاه گوارش نیز بطور کامل پاکسازی کند. ترب نیز سلامت روده را دربر می گیرد و از آن محافظت می کند. ابتدا، دو فنجان آب را به مخلوط کن را به سیب رنده شده و ترب اضافه کنید و بطور کامل مخلوط کنید تا یک دست خرد شود و آنرا در یخچال قرار دهید تا خنک شود سپس بنوشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت