شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

بسته سلامت

چگونه اگزما بهاری را درمان کنیم؟

مرطوب و چرب نگه داشتن دائمی پوست (مرطوب کننده ها نامعطر و وازلین) خودداری از تغییرات ناگهانی حرارت و رطوبت در محیط. پیشگیری از تعریق یا گرمای بیش از حد. کاهش استرس خودداری از تماس با محرک های ایجاد کننده خارش مثل پشم. اجتناب از شستشو با صابون ها و پاک کننده ها قوی. اجتناب از فاکتورهای آلرژی زای محیطی مثل زوائد حیوانات، زباله و غیره.در صورت داشتن حساسیت به پزشک مراجعه کنید.

کیوی میوه ای مفید برای خواب عالی

خیلی ها کیوی را به عنوان میوه مورد علاقه شان معرفی نمی کنند؛ اما وقتی پای خوابیدن وسط باشد، این میوه یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. خوردن دو عدد کیوی یک ساعت قبل از خواب به مدت چهار هفته می تواند کیفیت کلی خواب را افزایش داده و زمان بیداری قبل از خواب را کاهش دهد.کیوی به دلیل داشتن موادی مثل پتاسیم، منیزیم، فولات جز میوه های خواب آور به شمار آمده و با بی خوابی یا کم خوابی مبارزه خواهد کرد.

شادابی پوست با جوشانده بابونه

جوشانده بابونه و مخلوط آن با موادی دیگر، می‌تواند برای شادابی پوست معجزه کند.از فواید جوشانده بابونه کمک به مبارزه با آکنه و عوارض جانبی آن است. بابونه به دلیل خاصیت ضد التهابی و ضد باکتریایی به تسکین آکنه کمک می‌کند.همچنین بابونه علائم پیری زودرس مانند چین و چروک، رنگ پوست ناصاف را کاهش می‌دهد. این نوع علائم هنگامی ظاهر می‌شوند که پوست در معرض عناصر زیست محیطی قرار گیرد.

نوشیدن قهوه برای کبد چرب مفید است

در حالی کبد چرب و دیگر بیماری های کبدی می‌توانند برای انسان بسیار خطرناک باشند که با نوشیدن قهوه در حد زیادی می‌توان به درمان بیماری کبد چرب کمک کرد. بسیاری از افراد صبح خود را با نوشیدن قهوه شروع می‌کنند و به اصطلاح خواب از سرشان بپرد یا رخوت و خستگی بعد از ظهر را از تن به در کنند و سرحال شوند. اما فواید قهوه بیشتر از سرحال کردن است و به شیوه‌های دیگری نیز برای سلامتی، مفید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت