بسته سلامت

تحفه تازه کرونای انگلیسی

یک متخصص بیماریهای عفونی از بیماری “گیلن باره” به عنوان عارضه جدید و خطرناک کرونای انگلیسی یاد کرد. دکتر علیرضا جانبخش، گفت: این علائم شامل علائم تنفسی از جمله تنگی نفس، سرفه و دردقفسه سینه و نیز علائم گوارشی شامل درد شکم، اسهال و استفراغ و علائم عمومی مانند سردرد، چشم درد و درد کمر است. برخی از این افراد دچار سکته های قلبی و مغزی هم می شوند.

آرتروز چه قسمت های را درگیر می کند

آرتروز معمولاً باعث پارگی بافت و یا مشکلات غضروف اطراف مفصل می شود و در افرادی بیشتر اتفاق می افتد که کهولت سن دارند. نوع دیگر آرتروز روماتوئید است که یک اختلال سیستم ایمنی می باشد و می تواند هر فردی را درگیر کند. هنوز متخصصان به دنبال علت این مشکل هستند اما وضعیت هایی مثل مشکلات پوستی، استرس، سبک زندگی غلط می تواند خطر آن را افزایش دهد

کرونا در بدن چه کسانی جهش می یابد؟

شواهد متعدد نشان می دهد افراد مبتلا به سرطان و سایر بیماری هایی که سیستم ایمنی بدن آنها به چالش کشیده شده، احتمالا زمینه ساز جهش هایی هستند که کرونا پیدا می کند. کارشناسان در توضیح این جهش گفتند که در برخی موارد وقتی ویروس فردی با سیستم ایمنی ضعیف را آلوده می کند، اجازه می یابد قبل از اینکه به دیگران منتقل شود، ماهها در بدن آن فرد مانده، سازگار شده و تکامل یابد.

چند ماده خوراکی مضربرای استخوان ها

مصرف روزانه قهوه از جذب بهتر کلسیم جلوگیری می کند و استخوان ها را ضعیف می کند.نوشابه ها گازدار به علت داشتن کافئین ،برای استخوان ها مفید نیستند و همچنین به علت داشتن اسید فسفریک، اسیدی معدنی که از جذب کلسیم جلوگیری می کند، برای استخوان ها مضر است.رژیم غذایی غنی از گوشت و پروتئین ها و پروتئین های حیوانی اسیدهایی همچون اسید فسفریک نیز برای استخوان ها ضرر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت