بسته سلامت

گسترش کرونا با تست های منفی کاذب

رئیس کمیته اپیدمیولوژی ستاد ملی مقابله با کرون گفت: .عمده تست های کرونا که اکنون در کشور انجام می شود از نوع تست های سریع است که البته دقت کافی را ندارند و ممکن است تعداد زیادی منفی کاذب داشته باشند. متاسفانه همین تست ها برای مسافران هواپیماها، قطارها و سایر وسایل حمل و نقل عمومی انجام می شود و ممکن است افراد ناقل با در دست داشتن تست های منفی کاذب در حالی که ناقل و حامل ویروس هستند

تخم مرغ‌های ‌ در معرض کرونا

زارت بهداشت تاکید کرد: نکات بهداشتی زیر را مورد توجه قرار دهید:پوسته تخم مرغ غیر بسته بندی در معرض آلودگی های محیطی و ترشحات تنفسی افراد مختلف است، بنابراین تخم مرغ را در بسته بندیهای بهداشتی خریداری و بسته بندی آن را ضدعفونی کنید.بلافاصله پس از خرید تخم مرغ، آن را در یخچال بگذارید. تخم مرغهای غیر بسته بندی را به دلیل اینکه دارای امکان شکستگی، ترک و آلودگی هستند، خریداری نکنید.

هنگام سخنرانی ماسک را برندارید!

یک متخصص بیماری های عفونی گفت: میکروفن یکی از آلوده ترین اشیاء به
عفونت های تنفسی است.دکتر محمدرضا ناظر اظهار کرد: متاسفانه اشتباهی که رایج است افراد هنگام سخنرانی با استفاده از میکروفن ماسک خود را برمی دارند. وی اضافه کرد: این درحالیست که میکروفن یکی از آلوده ترین اشیاء به عفونت های تنفسی است.حتی بیماری داشتیم که از طریق میکروفن به بیماری خاص مبتلا شده است.

بادام برای مقابله با فشار خون بالا

مصرف روزانه‌ی بادام فشار خون بالا را تنظیم می‌کند. می‌پرسید چرا؟ به خاطر این که بادام سرشار از پتاسیم است که نمک بیش از حد خون را از بین می‌برد. البته برای این کار باید دور بادام‌های شور را خط بکشید. در غیر این صورت و با مصرف بادام شور نتیجه‌ی عکسی عایدتان خواهد شد. توصیه می‌کنیم روزانه یک مشت بادام تازه یا خشک مصرف کنید.بادام یبوست را از بین می‌برد زیرا حاوی میزان زیادی فیبر است.

کوکوی کلم بروکلی غذایی ساده اما با طعم عالی:

ابتدا روغن زیتون را در تابه نچسبی گرم کنید. سیر را بیفزایید و کمی تفت دهید. بروکلی را اضافه کنید و تفت دهید درب تابه را بگذارید تا با شعله ملایم بروکلی ها حدود ۱۰ دقیقه بپزند. در کاسه بزرگی تخم مرغها را بشکنید و با چنگال هم بزنید. فلفل سیاه و پنیر را بیفزایید و هم بزنید.اکنون محتویات کاسه را به تابه حاوی بروکلی بیفزایید. درب تابه را بگذارید تا تخم مرغها بپزند. شعله را خاموش کنید. کمی ریحان خشک روی کوکو بپاشید. در صورت تمایل آنرا به شکل ۴ ربع دایره برای ۴ نفر برش دهید و با گوجه گیلاسی سرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت