بسته سلامت

کوتاه شدن تاندون آشیل

زنانی که کفش پاشنه پا را در طی یک دوره طولانی از زندگی خود می پوشند، در واقع تاندون آشیل خود را کوتاه می کنند. با پوشیدن کفش پاشنه بلند ، پاشنه ها در واقع می توانند از نظر فیزیولوژیکی در عضلات و تاندون های اطراف مچ پا مشکل ایجاد کنند. بدین معنی که ، وقتی پابرهنه هستید یا کفش تخت می پوشید باعث رسیدن پاشنه پا به زمین می شود و می تواند احساس درد و کشش بی حدی ایجاد کند.

شکر و نمک دوستان مغز ما نیستند

اگر می خواهیم سلامت مغز خود را بهبود بخشیم ، پیری مغز را کاهش دهیم و خطر کاهش شناختی را کاهش دهیم ، پس حتما باید تا حد امکان از قند و سدیم خودداری کنیم. شیرینی ها به مرور زمان به مغز ما آسیب می رسانند ، زیرا ممکن است منجر به دیابت شود که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می دهد. از طرف دیگر نمک باعث افزایش فشار خون می شود که ممکن است منجر به سکته مغزی و سایر مشکلات مغزی شود.

جویدن آدامس با معده خالی ممنوع

از جویدن آدامس بیش از ۱۰ دقیقه حتی با معده پر خودداری کنید. اسید گوارش تولید شده در هنگام جویدن آدامس باعث از بین رفتن پوشش معده خالی می شود. مصرف بیش از حد آدامس ممکن است به گاستریت منجر شود. از نظر علمی اثبات شده است که افرادی که آدامس می جوند غذاهایی سرخ شده و آب نبات را بیشتر از میوه و سبزیجات ترجیح می دهند. آدامس های حاوی شیرین کننده های طبیعی ضرر کمتری دارند.

گرسنگی مانع برای خواب رفتن

گرسنگی و گلوکز پایین ، مانع از خواب رفتن ما می شود و باعث خواب سطحی و بیداری زودرس می شود. جالب اینجاست که کمبود خواب باعث افزایش سطح هورمونهای گرسنگی می شود. به همین دلیل است که ما روز بعد از اینکه شام نخوردیم بیشتر میخوریم. پرخوری قبل از خواب نیز ایده بدی است. بهترین راه حل محصولات لبنی است زیرا آنها حاوی منیزیم و کلسیم هستند. این عناصر خواب سالم را تضمین می کنند.

زنجبیل گردش خون تجویز می کند

زنجبیل به منظور افزایش گردش خون تجویز می شود، که تأثیرات مثبتی بر بهبودی در مناطق التهابی دارد. زنجبیل همچنین سطح قند خون را بهبود می بخشد، و بیماری های قلبی، کاهش کلسترول بد، تقویت عملکرد مغز، و حتی خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهد. ماده فعال در زنجبیل گینگرول نامیده می شود که توانایی های ضد التهابی و آنتی اکسیدان قوی دارد. مصرف زنجبیل در بیماران مبتلا به آرتریت امیدوار کننده است.

توصیه های ضروری روزهای کرونایی

از مسافرت غیر ضروری خودداری کنید. ممکن است هنگام مسافرت با یک فرد آلوده روبرو شوید. بعلاوه، برخی مناطق شیوع خود را تجربه کرده اند. توصیه می شود افرادی که در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به عفونت و عوارض کروناویروس هستند ، تا زمانی که ویروس تحت کنترل باشد ، از مسافرت خودداری کنند.
برای حمایت از سیستم ایمنی بدن خود گزینه های سالم انتخاب کنید. در حالی که یک شیوه زندگی سالم تضمین نمی کند که بیمار شوید ، ممکن است به شما در جلوگیری از عفونت کمک کند. با رعایت این توصیه سالم ، بدن خود را ایمن کنید:رژیم غذایی خود را حول سبزیجات ، پروتئین های بدون چربی و میوه ها پایه گذاری کنید.به مدت ۳۰ دقیقه در روز ورزش کنید.شبانه ۷-۹ ساعت بخوابید.استرس را از خود دور کنید.

استفاده مداوم از ضد عفونی کننده دست
بلافاصله پس از لمس کردن سطوح در عموم از ضدعفونی کننده دست استفاده کنید. شما به احتمال زیاد همیشه به صابون و آب دسترسی نخواهید داشت. خوشبختانه ، ضدعفونی کننده دست می تواند شما را در مقابل ویروس کرونا محافظت کند. ضد عفونی کننده دستی را حمل کنید تا هر زمان لازم باشد می توانید از آن استفاده کنید. علاوه بر این ، آن را در ماشین و محل کار خود نگه دارید تا بتوانید هر زمان که لازم باشد دستان خود را ضدعفونی کنید.یک ضد عفونی کننده دستی را انتخاب کنید که حداقل ۶۰ درصد الکل باشد. بعد از آن از لوسیون استفاده کنید تا از خشک شدن و تحریک پوست خود جلوگیری کنید.به محض ورود به خانه از یک مکان عمومی ، تلفن همراه خود را تمیز کنید. تلفن همراه شما یک ظرف کوچک میکروب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت