برخی از داخل کشور برای ترامپ سیگنال بازگشت به مذاکره فرستادند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ترامپ سیگنالهایی از داخل ایران مبنی بر بازگشت ایران به پای میز مذاکره دریافت کرده بود و همان زمان نیز ترامپ اعلام کرد که منتظر تلفن ایران هستم و همان زمان نیز از زبان برخی از مسئولان کشور بیان شد که پیامبر با مشرکانی که نقض عهد کرده بودند دوباره وارد مذاکره میشد و ترامپ هم بر همین انتظار نشست. وی راهبرد اصولی نه جنگ و نه مذاکره رهبری را علت اصلی عدم امضای برجامهای دیگر عنوان و افزود: این راهبرد اجازه نداد که رؤیای ترامپ محقق شود و فکر میکرد با بعضی از اغتشاشات در ایران شاید بتواند ایران را به زانو دربیاورد.

اگر خاتمی هم تائید صلاحیت شود باز هم بدنه اصلاحاتپای صندوق نمی آید

صادق زیباکلام گفت: اگر شورای نگهبان شخصِ آقای سید محمد خاتمی را هم تأیید صلاحیت کند، باز هم بدنه اجتماعی اصلاحطلبان پای صندوق رأی نمیرود؛ بنابراین از همین حالا باید دور آن ۲۴میلیون رأیی که آقای روحانی را روی کار آورد را خط قرمز بکشیم. وی گفت: «کم نیستند اصلاحطلبانی که به دقیقه نود انتخابات امیدوارند زیرا در انتخابات ریاستجمهوری این تجربه جامعهشناختی را داریم که معمولا در هفته آخر یا یکی دو روز پایانی یا حتی ساعات آخر موجی اجتماعی شکل میگیرد که نتیجه پیشبینیشده را تغییر میدهد؛ آخرینِ این موج را در سال۹۶ دیدم.

رئیس دفتر رئیس جمهور : تلاش میکنیم تحریم برای دولت بعد نماند

محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری گفت: معتقدم نگاه ما باید این باشد که هرچه میتوانیم کار کنیم و مسیر را هموار کنیم تا دولت بعدی بتواند راحتتر کار کند. در چنین نگاهی، درست است که ما یک سال وقت داریم، اما اگر بتوانیم، حتی سه روز آخر یا دو روز آخر هم تلاش خواهیم کرد تحریمها را برداریم تا دولت بعدی بدون تحریم کار خود را آغاز کند. وی در خصوص اینکه آیا آمریکا سیگنالی برای مذاکره مستقیم فرستاده و ارتباطی برقرار شده است نیز گفت: هیچ گفتوگویی میان ما و امریکا نیست و حرفهای ترامپ مثل سایر اظهارنظرهایش فاقد ارزش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نسرین کاری – دکتر نگین ناصح، اولین بانوی دریافت کننده بالاترین جایزۀ علمی بنیاد ملّی

بیشتر

بهروزی فر- نهم اردیبهشت ماه در تقویم مناسبت ها، “روز ملی شوراها” نام گرفته، ۲۵

بیشتر

سلام. بارندگی های اخیر در استان و مخصوصا در شهر زیرکوه نشان داد که با

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت