اخبار سیاسی

لاریجانی روی حمایت اصولگرایان حساب کرده است

کوشکی، فعال اصولگرا گفت: اصلاح‌طلبان می‌خواهند با طرح اسامی متعدد بدنه اجتماعی خود را به سمت و سویی ببرند که درک کنند چرا باید روی لاریجانی اجماع کرد و راه دیگری نیست. وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا لاریجانی وارد میدان می‌شود تا با نامزدهایی مثل ابراهیم رئیسی یا قالیباف رقابت کند یا اینکه چه کسی نامزد اصولگرایان است در تصمیم او تاثیر دارد، گفت: « به نظر من او مشکلی از این بابت ندارد. ضمن اینکه احتمال آمدن آقای رئیسی کم است و علیرغم همه دعوت‌ها تا کنون تمایلی نشان نداده است. به اضافه اینکه به اعتقاد من علی لاریجانی روی حمایت بخشی از چهره‌ها و پدرخوانده‌های اصولگرا نیز حساب کرده است».

کارنامه ندارند، با انتشار صوت بحث را عوض کردند

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره فایل صوتی منتشر شده وزیر خارجه در شبکه سعودی ایران اینترنشنال طی روزهای اخیر گفت: آقای ظریف خود را دوست و رفیق سردار سلیمانی می‌دانست و افتخار می‌کرد هر هفته یک صبحانه کاری با هم داشته‌اند و حالا اقدامات سردار دل ها، این مجاهد نستوه، مخلص و فداکار را زیر سوال می‌برد! حسینی گفت: در آستانه انتخابات ۲۸ خرداد هستیم و دست آقایان خالی و کارنامه‌ دولتمردان تقریبا هیچ است، برای همین خواستند بحث‌ها را عوض کنند و دوقطبی کاذب در میدان دیپلماسی ایجاد و موفقیتی کسب کنند.

هاشمی گزینه‌های کارگزاران برای انتخابات را لو داد

محسن هاشمی با بیان اینکه آنچه در شورای مرکزی حزب کارگزاران به تصویب رسید، حضور در نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان بود، گفت: البته اعضای حزب، بنده و دکتر ظریف را به عنوان یک گزینه مصوب کردند. وی افزود: تا الان وضعیت هیچ یک از کاندیداهای اصلی انتخابات چه در حوزه اصلاح‌طلبان و چه در حوزه اصولگرایان مشخص نیست. در اردوگاه اصولگرایان، وضعیت به کاندیداتوری آقای رئیسی وابسته شده است.

اصلاح‌طلبان از کارآمدی نظام آسیب می‌بینند

سلیمی نمین ، فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه مردم می‌توانند عملکرد جریان‌های سیاسی را به وضوح ملاحظه کنند، گفت: جریاناتی مانند احمدی‌نژاد یا طیف اصلاح‌طلب تندرو، هرگاه نظام به سمت کارآمدی رفته، احساس خطر کرده‌اند. جریان احمدی‌نژاد هم نمی‌خواهد در انتخابات آینده، دولتی اصولگرا روی کار بیاید که در کارآمدی و خدمت، پیشرو و موفق باشد؛ چرا که می‌خواهد کارنامه وزرای خدمتگزار آن دولت را ـ که بعدها با آقای احمدی‌نژاد زاویه پیدا کردند و از او جدا شدند ـ به نام خود سند بزند.

باید چوب در آستین منتشر کننده فایل صوتی کرد

سعید لیلاز با بیان اینکه معتقدم باید کسی که فایل صوتی ظریف را منتشر کرده، چوب در آستینش کرد، گفت: اما من عهد کردم فعلا در خصوص این مسئله حرفی نزنم و می‌خواهم ببینم آیا دستگاه اطلاعاتی کشور عرضه دارد این شخص را پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت