اخبار سیاسی

انتخابات ۱۴۰۰؛ رئیس جمهور بعدی نه روحانی باشد، نه نظامی

مسیح مهاجری در سرمقاله روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: استمرار حضور افراد معمم در رأس قوه مجریه به صلاح نیست کنار رفتن روحانیون از صحنه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به معنای واگذار کردن آن به نظامیان نیست. نظامیان نیز تخصص دیگری دارند که تناسبی با مدیریت سیاسی  اجرائی کشور ندارد.

نامه رئیس دولت اصلاحات به رهبر انقلاب

فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره جزئیات نامه سیدمحمد خاتمی به رهبر انقلاب گفت: این نامه تقریباً‌ برای دو ماه گذشته است و در مجموع ۳۷ صفحه است. درباره دغدغه‌ها و آینده انقلاب و کشور با رهبری صحبت کرده‌اند و برای دهه پیش رو راه حل‌هایی ارائه کرده‌اند حق شناس افزود: باید به صورت مکتوب دیدگاه‌ها و نظرات را به رهبری منعکس می‌کردیم.

سعید جلیلی در عالم رویا به سر می برد

علی مطهری نماینده سابق مجلس گفت: در مورد حضور آقای جلیلی در انتخابات واقعیت این است که من تفکر ایشان را قبول ندارم. افکار سیاسی او منطبق بر واقعیات نیست و به نوعی در عالم رؤیا به سر می‌برند و بقیه کاندیداهای احتمالی هم که نظامی هستند و من ریاست جمهوری نظامی‌ها را قبول ندارم.

حدادعادل خیال همه را راحت کند و اسم رد صلاحیتشدهها را بگوید

بوالقاسم رئوفیان  فعال سیاسی اصولگرا گفت: اظهارات آقای حدادعادل متاسفانه زیاد در راستای رفع دغدغه‌های مردم در انتخابات ۱۴۰۰ نیست. حتی می‌توان گفت، این عمل به نوعی مؤید آن است که ایشان با وجود نداشتن جایگاه قانونی، از رد صلاحیت‌شده‌ها مطلع است پس ایشان خیال همه را را راحت کند و اسم رد صلاحیت‌شده‌ها را بگوید.

حقیقتپور: زاکانی و دوستانش فکر میکنند شورای نگهبان غیرانتفاعیاند

مشاور علی لاریجانی در مجلس دهم درباره ادعای زاکانی مبنی بر اینکه نامزد شورای وحدت علی لاریجانی است، بیان کرد: آقای زاکانی فنون غیب‌گویی و ذهن‌خوانی بلد است، اما جایی ندیدم که شورای وحدت نام آقای لاریجانی را برده باشد.حقیقت پور افزود: به فرض نام آقای لاریجانی را هم مطرح کرده باشند آیا باید از آقای زاکانی و دوستانش اجازه بگیرند؟ آیا این آقایان شورای نگهبان غیرانتفاعی هستند که می‌گویند چه کسی صلاحیت دارد و چه کسی صلاحیت ندارد؟.

ترقی: اصلاح طلبان پوپولیست هستند

ترقی عضو شورای حزب موتلفه با اشاره به اتهاماتی که به پوپولیست‌بودن اصولگرایان زده می شود افزود: این مساله در بین اصلاح طلبان  بیشتر از اصولگرایان رخ داده است، زیرا اصولگرایان پایه رایی در بین قشر متدین و تکلیف گرای جامعه دارند و این پایگاه رای نیازشان را به رفتارهای پوپولیستی کاهش می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت