اخبار سیاسی

رئیس مجلس: رتبه‌بندی معلمان شامل بخش‌های اداری نمی‌شود

قالیباف گفت: در عین احترامی که برای کادر اداری و خدماتی قائل هستیم اما بر این باوریم که جایگاه و منزلت معلم باید بالاتر از سایر بخش ها باشد. قالیباف افزود: هدف ما از رتبه بندی این بود که منزلت و جایگاه معلمین را در جامعه اسلامی و در آموزش و پرورش ارتقاء بدهیم.

به توافق خوبی با آژانس دست یافتیم

امیر عبداللهیان رئیس دستگاه دیپلماسی با اشاره به نحوه تعامل ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: شب گذشته به توافق خوبی با آژانس دست پیدا کردیم که می‌تواند برخی نگرانی‌های ادعایی در خصوص برنامه هسته‌ای صلح آمیز ایران را برطرف کرده و تداوم بیش از پیش همکاری‌های متقابل با آژانس را به دنبال داشته باشد.

به هیچ وجه روحانی گزینه اول خاتمی نبود

یکی تئورسین های اصلاحات گفت: خاتمی با تحلیل از شرایطی که در سال ۹۲ ایجاد شده بود و در لحظات آخر به این نتیجه رسید که بهترین گزینه‌ ای که می‌شودبا او وارد انتخابات شد، روحانی است. خاتمی در آن مقطع به‌هیچ‌وجه گزینه نخستش آقای روحانی نبود و فاصله نقادانه‌ای با او داشت و اساسا فکر نمی‌کرد که روحانی شایسته ریاست‌جمهوری باشد. تاجیک افزود: خاتمی صرفا بهترین گزینه را هاشمی می‌دانست ولاغیر و روی هیچ‌کس دیگری فکری نداشت و دیدیم که شرایط طوری پیش رفت که به این نتیجه رسید کارت دیگری در دست اصلاح‌طلبان نیست.

۶ ماه سکوت کردم و همه مشکلات را گردن ما انداختند

همتی رئیس کل پیشین بانک مرکزی گفت: ۶ ماه سکوت کردم و همه مشکلات را گردن ما انداختند و بانی وضع موجود شدیم؛ یک چیزهای دیگری هم به ما اضافه کردند؛ ما که سه سال در سخت ترین شرایط و جلو فشار حداکثری مقاومت کردیم و برای اینکه فروپاشی اقتصاد و ابرتورم اتفاق نیفتد، تلاش هایمان را انجام دادیم.

حقوق های نجومی و برجام در دولت قبل خیانت بود و امروز امری عادی شده

فعال اصلاح طلب با انتقاد از استانداردهای دوگانه در قبال دولت رئیسی و روحانی گفت: در دولت قبل برجام خیانت بود حالا از احیا برجام سخن می گویند و باخت دیروز امروز ایده آل آقایان شده است. هاشمی طبا افزود: این رویه های سیاسی برای به در کردن رقبا از میدان بود کما این که در موارد دیگری مثل همین پرداخت حقوق ها ارقامی که در دولت قبل نجومی تلقی می شد حالا امری عادی خوانده می شود. وی با بیان این که فراتر از مسائل اقتصاد با بحران زیست محیطی جدی در کشور رو برو هستیم، گفت: بحران زیست محیطی در کشور، بحران اول ما و اولویت کشور است اما مورد بی توجهی جدی واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نسرین کاری – دکتر نگین ناصح، اولین بانوی دریافت کننده بالاترین جایزۀ علمی بنیاد ملّی

بیشتر

بهروزی فر- نهم اردیبهشت ماه در تقویم مناسبت ها، “روز ملی شوراها” نام گرفته، ۲۵

بیشتر

سلام. بارندگی های اخیر در استان و مخصوصا در شهر زیرکوه نشان داد که با

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت