اخبار سیاسی

رهبر انقلاب: هیچ ملتی بدون تحمل بسیاری از سختی‌ها، به جایی نمی‌رسد

رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره‌ شهدای استان ایلام گفتند: همه باید احساس مسئولیّت بکنند و همه هم توجّه بکنیم که بدون تلاش، بدون مجاهدت فی‌سبیل‌ا…، بدون تحمّل بسیاری از سختی‌ها هیچ ملّتی به جایی نمی رسد؛ حالا [برای] ما هم اگر چنانچه سختی‌هایی هست، ان‌شاءا…تحمّل این سختی‌ها ملّت ایران را به اوج خواهد رساند، به قلّه خواهد رساند.

ذوالنوری: روحانی بر خلاف رئیسی به مجلسی‌ ها «بها» نمی‌داد

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه تفاوت بین رئیسی و روحانی در تعامل با مجلس از زمین تا آسمان است، گفت: رئیس‌جمهور به عقل جمعی معتقد بوده و برای مجلس و قانون حریم قائل است و هیچ تکبری نسبت به نمایندگان ندارد. ذوالنوری تصریح کرد: در دولت دوازدهم نوع رابطه رئیس جمهور با مجلس دهم که مجلسی همراه با دولت وقت بود، به گونه ای بود که نمایندگان تهران سه سال در نوبت دیدار با رئیس جمهور بودند.

مطهری: خوشحالیم که نه موشکی هوا می شود نه آتش می زنند

علی مطهری نایب رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی در توییتر نوشت: ‏خوشحالیم که این بار اگر توافقی صورت بگیرد نه موشکی هوا می شود، نه آن را آتش می زنند، نه خسارت محض می نامند و نه خیانت غربگراها معرفی می کنند، چون این بار خودشان توافق می کنند و مهم این بود که این توافق باید به وسیله ما انجام شود.

باهنر: دولت روحانی جلوپنجره مناسبی نداشت

فعال اصولگرا با اشاره به تفاوت دولت رئیسی و روحانی در ارتباط با مردم و جلب اعتماد آن‌ها خاطرنشان کرد: ارتباط مردمی نمک اداره کشور است و من مهم‌ترین تفاوت رئیسی با دولت‌های سابق را در همین می‌دانم که هم ضرورت است و هم سرمایه اجتماعی. باهنر ادامه داد: بسیاری از مسائل آقای روحانی و دولت ایشان از همین مشکل بود و الا لیست کار‌های مثبت دولت گذشته هم در نوع خود کم نبوده، اما در اداره کشور به اصطلاح جلوپنجره مناسبی نداشت.

کوشکی: برخی نمایندگان فرقی با چوب ندارند

یک استاد دانشگاه تأکید کرد: کسانی که روی صندلی‌های مجلس نشستند افراد لایق و شایسته ای نیستند چون سازوکار انتخابات صحیح نیست. کوشکی افزود: نمایندگانی وجود دارند که بیش ۴۰ تا ۵۰ درصد عدم مشارکت در رأی دهی برای آنها ثبت شده است، یعنی طرف در مجلس هست اما حال ندارد که حتی یک انگشت روی دکمه بگذارد و به موضوع در حال بررسی رأی بدهد. در واقع بودشان با نبودشان فرقی نمی کند و گویی مثل اینکه یک چوب آنجا گذاشته اند. وی افزود: عموم نمایندگان شایستگی حضور در این جایگاه را ندارند و بیشتر به خاطر آنکه مطیع جریان های سیاسی بودند یا بچه های خوبی در جریان سیاسی بودند به عنوان بچه خوب در فهرست انتخاباتی جریان سیاسی قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند ،

بیشتر

امین جم – از پنجشنبه هفته پیش و با شروع تبلیغات نامزد های انتخابات مجلس

بیشتر

نسرین کاری- برای اولین بار در تاریخ اسکواش خراسان جنوبی ۴ بازیکن نوجوان به نام

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت