اخبار سیاسی

مردم دیگر نباید اجازه دهند که لیبرال ها بر مصدر کار باشند

فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم دیگر نباید اجازه دهند که لیبرال ها و کسانی که به انقلاب اسلامی اعتقاد ندارند، منشا کار شوند زیرا آنها باور ندارند که اسلام و قوانین قرآن راه نجات بخش است و آنها دنبال روال های دیگری هستند. وی با بیان اینکه گرفتاری های اقتصادی در شان ملت نیست، بیان کرد: به حول قوه الهی مردم پای کار آمدند و روالی برقرار شد و انتخابی کردند که اکنون همه چیز برقرار است.

در رد صلاحیت لاریجانی ادله‌ ارائه شده را قابل پذیرش نمی دانم

سلیمی نمین فعال اصولگرا گفت: فکر نمی کردم لاریجانی رد صلاحیت بشود، شورای نگهبان بعضی جاها مر قانونی عمل می کند بعضی جاها استنباط می کند. مر قانونی یعنی اینکه این ویژگی در من با قانون سازگاری دارد یا نه. اما بعضی از آنها هم استنباط کسی است که در شورای نگهبان است. من در این زمینه این استنباط را قطعا غلط می دانم و ادله ای که ارائه شده را قابل پذیرش نمی دانم.

عضو جامعه روحانیت مبارز: ما مردم را نجات دادیم

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: مشکلات ما بخاطر این نیست که با آمریکا مبارزه کردیم بلکه ما مردم را نجات دادیم. مردم و رهبری تلاش کردند و کشور را از شر آمریکایی‌ها نجات دادند اما حالا که منافع دشمن به خطر افتاده است با ما دشمنی می‌کنند. ابراهیمی افزود: تورم، معیشت، اقتصاد و سیاست در دولت سابق به کدخدا وابسته بود و تا به حال ما را در هوا نگه داشتند و هیچ نتیجه ای از آن ندیدیم.

منافع ارز ۴۲۰۰ تومانی برای رانت خواران بود، نه مردم

نماینده مجلس گفت: به جای استفاده بخش مهمی از مردم از منافع ارز ۴۲۰۰ تومانی، برای عده‌ای رانت خوبی را ایجاد کرد؛ به خصوص کسانی که رابطه هایی داشتند. لذا دولت سیزدهم باید با همراهی مجلس و با اتخاذ راهکاری مناسب این روش توزیع غیرهدفمند ارز را حذف کنند.موسوی لارگانی افزود: ارز ترجیحی و به تعبیری جهانگیری یک اشتباه استراتژیک دولتمردان وقت بود که در آن زمان اعلام شد در ارتباط با مسائل ارزی و تامین همه نیازهای ارزی کشور با ارز ۴۲۰۰ تومانی هیچ محدودیتی وجود ندارد.

عبدی: روی کاغذ نمی شود شغل ایجاد کرد

عبدی فعال اصلاح طلب گفت: اگر واقعا می‌توانیم سالانه بیش از ۱/۲ میلیون شغل مولد و مفید بدون دسترسی به ارزهای نفتی ایجاد کنیم، به‌طور قطع تا حالا یا حداقل در دولت قبلی اصولگرا چنین هدفی محقق شده بود. با برجام هم این تعداد شغل را نمی‌توان ایجاد کرد چه رسد، بدون آن! تنها راه ایجاد این تعداد شغل، در غیاب منابع مالی لازم، آمارسازی روی کاغذ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند ،

بیشتر

امین جم – از پنجشنبه هفته پیش و با شروع تبلیغات نامزد های انتخابات مجلس

بیشتر

نسرین کاری- برای اولین بار در تاریخ اسکواش خراسان جنوبی ۴ بازیکن نوجوان به نام

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت