اخبار سیاسی

روحانی: من دستور افزایش پهنای باند را دادم من را محاکمه کنید

رئیس‌جمهور با حمایت از وزیر ارتباطات، افزایش پهنای باند کشور را دستور خود خواند و گفت: کسی را برای پهنای باند نباید محاکمه کنند. این مسئله دستور من بوده است. اگر کسی را می‌خواهید محاکمه کنید، باید مرا محاکمه کنید.روحانی افزود: من از تمام قوا، نیرو‌های مسلح و از آن‌هایی که با دولت خوب نیستند یا در رقابت یا قهر هستند می‌خواهم که در این ۶ ماه باقی مانده کار دولت، بگذارید که ما کار کنیم. وزیر ما وقت ندارد که بین سه قوه راه برود.

آیت اجنتی: به آمریکای در حال سقوط دلخوش کردهاند؛ تعجب می کنم

دبیر شورای نگهبان گفت: تعجب می‌کنم از کسانی که همچنان به آمریکای در حال سقوط دلخوش کرده‌اند و به این رژیم جنایتکاری که حاج قاسم عزیز ما را ناجوانمردانه به شهادت رساند، دل بسته‌اند. آیت ا… جنتی افزود: باید شیطان اکبر را شناخته و در مسیر مقابله با آن گام برداریم؛ البته باید به این نکته هم توجه داشت که آمریکا، امروز دچار شکاف  شده و  به ارزش‌های باطل خود نیز پایبند نیست.

رضایی: ربا باعث کاهش ارزش پول ملی ما شده است

 دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وجود ربای بانکی باعث خشم‌ مردم و کاهش ارزش پول ملی کشورمان شده است. رضایی افزود: متاسفانه با دولت هایی روبرو هستیم که نه جهت و ابعاد سیاست های کلی را به طور کامل درک می کنند، نه اعتقادی به اجرای آنها دارند و نه توانایی اجرای آن را در خود می بینند.

مهاجری: تلاش میکنند نمره دولت را به صفر برسانند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: چیزی که الان می بینید در واقع یک پروژه است که نمره دولت در کارنامه را به صفر، برساند. مهاجری افزود: بخشی از جامعه سیاسی کشور به این نتیجه رسیدند که باید دولت فعلی را دولتی نشان بدهند که حاصل جمع فعالیت آن صفر است به همین دلیل همه تلاششان را می کنند که دولت را با یک کارنامه مردود بدرقه کنند.

زاکانی: دوز مردمی بودن مجلس را با گوشت و پوست حس میکنم

 زاکانی نماینده مردم قم در مجلس گفت: معتقدم جنس مجلس یازدهم متفاوت بوده و دوز مردمی بودن آن بالاتر است؛ بنده آن را با گوشت و پوست خود حس می‌کنم، بنابراین اگر پارلمان با نگاه تیز بین و در جهت مناسب حرکت کند قله‌ها را فتح خواهد کرد.

شمخانی: طالبان را در مبارزه با آمریکا مصمم دیدم

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: در ملاقات امروز با هیئت سیاسی طالبان رهبران این گروه را در مبارزه با آمریکا مصمم دیدم. شمخانی افزود: کسی که سیزده سال در گوانتانامو زیر شکنجه‌های آنان بوده، مبارزه با آمریکا در منطقه را کنار نگذاشته است. وی اظهار داشت: ایالت متحده آمریکا به دنبال صلح ، امنیت و آسایش در افغانستان نیست؛ راهبرد آمریکا تدوام جنگ و خون ریزی میان طیف های مختلف افغانستانی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت